با هدف ارتقاء امنیت عابران پیاده؛  عملیات بهسازی ترافیکی در منطقه 9 شهرداری کرج اجرا شد

مسئول حمل و نقل و ترافیک منطقه 9 شهرداری کرج از اجرای عملیات بهسازی ترافیک در این منطقه خبر داد و افزود: این مهم با هدف ارتقاء امنیت عابران پیاده اجرایی شده است.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، محمد لطفی با اشاره به اینکه عملیات ذکر شده در راستای تاکید مدیریت منطقه در مدت زمان یک ماه انجام شده است، اظهار داشت: اقدامات ترافیکی در منطقه با هماهنگی پلیس راهور به اتمام رسیده است.

این مسئول، نصب 18 عدد تابلو علائم ترافیکی بازدارنده و هشدار دهنده در سطح معابر منطقه 9 را از اقدامات انجام شده در راستای ارتقاء امنیت عابران پیاده نام برد و گفت: آگاهی شهروندان از وضع موجود در معابر موجب کاهش تصادفات و افزایش ایمنی در سطح شهر می شود.

وی در ادامه به رنگ آمیزی بلوک های عابر پیاده، سرعت گیرهای آسفالتی، خط کشی محوری و نصب سرعت گیرها، تعمیر و بازسازی 11 عدد تابلو LED و تنظیف تمامی تابلوهای سطح منطقه به عنوان دیگر اقدامات حوزه حمل و نقل و ترافیک اشاره کرد.

مسئول حمل و نقل و ترافیک منطقه 9 شهرداری کرج در بخش دیگری از سخنان خود از طرح اصلاح هندسی بلوار علامه جعفری، همچنین آغاز به کار احداث پل مکانیزه مقابل گلزار شهدای چهارصد دستگاه در بلوار مذکور در این منطقه خبر داد و یادآور شد: مناسب سازی محل های عبور عابر پیاده در مسیر زیرگذر و پل عابر پیاده در دستور کار این مدیریت قراردارد .

لطفی خاطر نشان کرد: بنا به دستور مدیر منطقه، در نظرداریم با همکاری کانون فاطمه الزهراء محلی را با تجهیز ملزومات ترافیکی جهت آموزش دانش آموزان راه اندازی کنیم تا نهادینه کردن فرهنگ ترافیک از کودکان آغاز شده و در نسل آینده محقق شود.
مدیرترافیک منطقه در پایان با تاکید بر اینکه باید تمهیدات ویژه و لازم برای ارتقاء ضریب امنیت عابران پیاده اتخاذ گردد، اظهار داشت: رسیدن به این مهم از اولویت‌ هایی است که متولیان و دستگاه‌ های ذیربط با موضوع ترافیک بر انجام آن تاکید دارند و در این منطقه نیز با جدیت تمام پیگیری می شود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 495348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =