به گزارش ایرنا - نشست هم اندیشی پلیس و رسانه های استان البرز روز سه شنبه با حضور مسئولان رسانه های البرز و به همت معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان برگزار شد.

در این نشست رسانه های استان هر کدام به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود در خصوص فعالیت های نیروی انتظامی استان پرداخته و پیشنهاداتی را برای ارتباطات بیشتر و بهتر پلیس و رسانه ارائه کردند.
سرهنگ سید محمدرضا خسروی معاون اجتماعی ناجا البرز نیز در این نشست بخشی از موفقیت های نیروی انتظامی را مرهون تلاش رسانه ها دانست و گفت که همکاری رسانه های البرز با ناجا مطلوب و اثرگذار است.
وی نقش رسانه ها با توجه به شرایط حساس و خطیر منطقه ای و داخلی را بسیار تاثیرگذار دانست و اظهار داشت: حضور رسانه ها در ایجاد ثبات و آرامش در کشور بسیار تاثیرگذار است.
خسروی در ادامه تامین امنیت حداکثری استان و ایجاد فضای امن و آرام برای هموطنان را از اولویت های اصلی نیروی انتظامی دانست و بر نقش رسانه ها در تحقق این هدف والا تاکید کرد و گفت: برجسته کردن مشارکت مردم در تامین امنیت استان از اقداماتی است که رسانه ها می توانند بر روی آن کار کنند.
معاون اجتماعی ناجا استان البرز بررسی موشکافانه علل و عوامل وقوع جرم و ریشه یابی آن را از دیگر عرصه های فعالیت رسانه ها ذکر کرد و گفت: انعکاس هشدارهای انتظامی و بحث آموزش همگانی از مواردی است که رسانه ها می توانند در تحقق آن نقش اساسی ایفا کنند.
وی در ادامه حقوق شهروندی را موضوعی کلیدی برای ناجا دانست و اظهار داشت: رسانه ها در این زمینه نیز می توانند کمک حال نیروی انتظامی باشند.
خسروی با تاکید بر گسترش ارتباط صمیمانه بین پلیس و رسانه های استان، گفت: خبرگزاری هایی نظیر ایرنا پیگیری مجدانه در موضوعات انتظامی دارند که این شیوه می تواند از سوی دیگر رسانه ها نیز دنبال شود.
در این نشست پیشنهادهایی نظیر تعیین سخنگو برای ناجا استان البرز، تشکیل اتاق فکر با رسانه ها برای همفکری در زمینه موضوعات انتظامی و تعریف پروژه های مشترک به ویژه در مسائل اجتماعی بین نیروی انتظامی و رسانه ها مطرح و قرار شد این موضوعات از سوی معاونت اجتماعی و رسانه ها پیگیری شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 496122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =