تسنیم نوشت: سخنگوی ائتلاف اصولگرایان ایران را یکی از امن ترین کشورهای منطقه با وجود تلاطم‌ها و آشوب‌های موجود در خاورمیانه دانست.

غلامعلی حداد عادل نماینده مجلس شورای اسلامی عصر امروز در همایش بصریت در سایه ولایت که با حضور علیرضا زاکانی دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، پرویز سروری قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی و جمعی از چهره‌های اصولگرا برگزار شد، در سخنانی با اشاره به شهادت آیت‌الله شهید شیخ نمر باقر النمر توسط رژیم آل سعود، گفت: امیدوارم خون پاک این شهید، آل سعود و آل خلیفه را نابود کرده و ریشه‌ آنها را بخشکاند.

وی با بیان اینکه انسان وظیفه دارد همواره تحت هر شرایطی نعمت‌های خدا را به یاد بیاورد و به آنها توجه کرده و شکرگذار باشد، افزود: ما در روزگار خودمان انقلاب اسلامی را نعمت بزرگی از جانب خداوند می‌دانیم که باید قدردان و شکرگذار آن باشیم.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از وضع حجاب در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی، بیان کرد: در حال حاضر از وضع حجاب دانشگاه‌ها راضی نیستیم اما در دانشگاه‌ها با همین وضع موجود 40 درصد دانشجویان دختر حجاب چادر دارند و حجاب‌شان کامل است که این نعمت بزرگی است که باید قدردان آن باشیم.

حداد عادل در ادامه تأکید کرد: بسیاری از نعمت‌ها به دست آوردنش ممکن است آسان باشد اما نگهداری از آن سخت است که نعمت انقلاب ما نیز همین گونه است؛ به‌طوری که به دست آوردنش سخت بود اما نگهداری آن سخت‌تر است؛ برای حفظ انقلاب باید مراقب باشیم.

نماینده مردم تهران در مجلس  ادامه داد: باید متوجه باشیم که امسال بنده به شما بگویند و شما نیز به ما بگویید که ما به دوره‌ها و سلطنه‌های قبل از انقلاب بازنگردیم و مانند گذشته نشویم. نکند عده‌ای که به جبهه رفته‌اند و مجروح و شهید شده‌اند فراموش شده و نسلی بیاید که قدر انقلاب را ندارند؛ این اتفاق نباید بیفتد. نباید رودخانه زلالی که در 22 بهمن سال 57 جوشیدن گرفته و آغاز شده در طول مسیر آلوه شود. نباید خلوص انقلابی از دست برود.

حداد عادل اضافه کرد: این خطری است که با گذشت زمان اخلاص‌های اول انقلاب از دست برود و افراد به دنبال پول باشند و شامه‌شان فقط کسب درآمد، قدرت و ثروت را ببیند و قدرت سیاسی را صرف ثروت و ثروت را صرف قدرت کنند.

وی با هشدار نسبت به اینکه باید متوجه شویم که نسل بعد چیزی راجع به انقلاب اسلامی و ظهور و بروز آن نمی‌داند، تصریح کرد: کسانیکه در اوایل انقلاب بودند بیم امید را از نزدیک دیده بودند اما این نسل به تبع زمان و به‌طور طبیعی دارد حذف می‌شود و نسلی می‌آید که انقلاب و جنگ را ندیده است و این وظیفه نسل اول انقلاب است که این انقلاب را دست به دست به نسل‌های بعدی تحویل دهد؛ این وظیفه مهمی است که ما مراقب باشیم گوهری که به دست آمده است را حفظ کنیم.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان مسلمانان صدر اسلام را دارای جدیت برای تبلیغ دین اسلام و رسیدن به اهداف اسلامی قلمداد کرد و گفت: امروز باید در همه شئون جدیت داشته باشیم که یکی از این شئونات، تربیت نسل آینده است. فکر آینده بودن از طریق تربیت و آموزش نسل آینده به‌دست می‌آید که این نکته‌ای است که باید مورد توجه قرار گیرد.

حداد عادل در همین زمینه افزود: باید نسل آینده را با جدیت تربیت کنیم و تلاش کنیم طوری تربیت شوند که قدر انقلاب را بدانند، این قدردانستن و حاضر بودن در صحنه جدیت و بصیرت می‌خواهد و فرد با بصیرت باید تحلیل درستی از اوضاع منطقه داشته باشد و بداند که در کجای این عالم قرار دارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش جمهوری اسلامی ایران را یکی از امن ترین کشورهای منطقه با وجود تلاطم‌ها و آشوب‌های موجود در خاورمیانه دانست و اظهار داشت: امنیتی که امروز در کشور ما حکمفرماست، نعمت خداوندی است که باید شکرگذار آن باشیم؛ البته برخی می‌خواهند با همه وسایل این امنیت را از ما بگیرند.

نماینده مردم تهران در مجلس در ادامه به موضوع پرونده هسته‌ای ایران و کارشکنی‌های آمریکایی‌ها در 12 سال گذشته در این مسیر اشاره کرد و افزود: از اول هم معلوم بود که آمریکایی‌ها داشتن سلاح هسته‌ای را بهانه کردند؛ خودشان هم می‌دانستند که ما سلاح هسته‌ای نداریم. سلاح هسته‌ای دروغ بزرگی است که آن را به دامن انقلاب بستند که دنیا را با آن بترسانند.

حداد عادل با بیان اینکه آمریکایی‌ها از بمب اتمی نمی‌ترسند، گفت: اگر اینطور بود امروز کشورهایی هستند که بمب اتمی دارند اما نه تحریم و نه تهدید می‌شوند. اما استقلال ملت ایران از بمب اتمی برای آمریکایی‌ها خطرناک‌تر است و آنها نه از بمب اتم بلکه از این استقلال ملت ایران می‌ترسند.

وی اضافه کرد: دشمن از استقلالی که جمهوری اسلامی ایران پرچمدار آن است می‌ترسد، این استقلال فقط ظاهری نیست بلکه  استقلال ما ریشه‌دار است و استقلالی مکتبی بوده که با آن به سمت تمدن اسلامی در حرکت هستیم. 

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان تأکید کرد: باید با بصیرت آینده دور را آنچنان که رهبری نظام می‌بینند، ببینیم و به آن فکر کنیم و در این راه بصیرت داشته باشیم.

حداد عادل در بخش دیگری از سخنانش انتخابات را یکی از ایستگاه‌ها و مقاطع حساس انقلاب دانست و اظهار داشت: همه باید با حواس جمع و سازمان‌یافتگی کامل برای حضور در صحنه انتخابات آماده باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: انشاءالله کشور ما به دست افرادی خداشناس، با تقوا، پاک دست و صاحب نظر دارای وحدت و یکپارچگی در جهان اسلام اداره شود.

27219

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 496929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدرضا IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
    1 0
    مگه شما باید راضی باشی؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
    0 0
    از وضعیت اقتصاد چطور راضی هستین ؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
    0 0
    از نظر امنیت سفارتخانه ها و دیپلمات ها چی ؟
  • بى نام A1 ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
    2 0
    از وضع اقتصادى مردم چى؟
  • بی نام DE ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
    2 4
    مگه باید لباس مردم به سلیقه تو باشه که راضی نیستی. خودراضی
  • بی نام CA ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
    1 4
    انتخاب پوشش و نوع لباس حق مردمه نه تکلیف برخی.
  • بی نام IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
    2 0
    مردم هم از وضع اختلاسها رازی نیستند
  • بی نام A1 ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
    2 4
    ولي من از وضع حجاب دانشگاه ها راضيييييييي ام مگه چشه؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
    3 0
    جناب حداد ما هم از خیلی از شما راضی نیستیم به کی بگیم اگر براتون مهم باشه
  • بی نام A1 ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
    9 1
    این امینیت آتش زیر خاکستر است . باید به وضع اقنصتادی مان نگاه کنیم.
  • نخود همه آش IR ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
    9 0
    من به امثال خودم هشدار می دهم مبادا مثل انتخابات قبلی مجلس با صندوقها قهر کنیم که در آن صورت نماینده سی و دوم تبدیل می شود به نماینده اول