ریزش آوار در برغان کرج دو مصدوم بر جای گذاشت/ پیرزن 82 ساله از آتش سوزی جان سالم به در برد

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از حادثه ریزش آوار در خیابان برغان خبر داد و افزود: این حادثه دو مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش خبر آنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، سید جواد موسوی با اعلام این خبر گفت: طی تماسی تلفنی یک مورد حادثه ریزش آوار در خیابان برغان، نبش خیابان گل آرای جنوبی اعلام شد و پنج نیروی امداد گر به همراه دو دستگاه خودروی عملیاتی از ایستگاه 115 به محل حادثه اعزام شدند.
این مسئول اضافه کرد: امداد گران پس از رسیدن به محل حادثه مشاهده می کنند که دیوار ضلع شرقی ملک تجاری به متراژ 185 متر مربع در مجاورت ساختمان در حال ساخت ریزش کرده است.
وی افزود: در این حادثه دو مرد 22 و 30 ساله مصدوم شده بودند که بلا فاصله توسط نیروهای آتش نشان به فضای ایمن منتقل و به عوامل اورژانس تحویل داده شدند. در پایان عملیات نسبت به ایمن سازی محل حادثه و ارائه توصیه های ایمنی توسط آتش نشانان اقدام شد.
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج در بخش دیگری از سخنان خود از حادثه انجار گاز به آدرس فاز 4 مهرشهر، بلوار گلها خبر داد و گفت: پس از اعلام حادثه، پنج نفر از نیروهای امداد گر از ایستگاه 114 به همراه دو دستگاه خودروی عملیاتی به محل مورد نظر اعزام شدند.
موسوی با اشاره به اینکه یک واحد مسکونی به متراژ 110 متر مربع در طبقه فوقانی واحد تجاری منجر به حریق و تخریب دیوار و شیشه ها شده بود، اظهار داشت: در این حادثه دیوار مشترک واحد مجاور نیز تخریب شده و پیرزن 82 ساله دچار سوختگی شده بود که با حضور به موقع نیروهای عملیاتی سازمان، آتش سوزی مهار و مصدوم تحویل عوامل اورژانس شد.
این مسئول در پایان سخنان خود با بیان اینکه عملیات در مدت زمان 63 دقیقه به طول انجامید، گفت: با توجه به اهمیت حادثه، مدیر منطقه 4 عملیاتی نیز در محل حضور داشت.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 498037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =