ایسنا نوشت:‌شرکت Sleep Number با ساخت تخت خواب هوشمندی که سفتی قابل تنظیم دارد، با نظارت شبانه‌روز بر فعالیت‌های فیزیکی به تجربه خواب عمیق کمک می‌کند.

فناوری تختخواب هوشمند شرکت Sleep Number ، از طریق حسگرهای تعبیه شده ، بر کیفیت خواب نظارت کرده و به ارائه تجزیه و تحلیل‌های کاربردی می‌پردازد.

فناوری جدید این شرکت که "it" نام دارد، برای ردیابی داده‌های برنامه‌های سلامت و تناسب اندام در سراسر زندگی روزمره طراحی شده است.

حسگرهای بیومتریک تعبیه شده در این تخت، ضربان قلب، تنفس و حرکت را صدها بار در ثانیه در طول شب اندازه گیری می‌کند و این اطلاعات را با اطلاعات فعالیت‌های روزانه ترکیب می‌کند تا راه حل‌هایی را برای خواب بهتر در شب ارائه کند.

این فناوری از طریق برنامه‌های سلامت و تناسب اندام به ارائه راهکارهای مناسبی برای ورزشکاران می‌پردازد؛ برای مثال اگر شما در حال انجام ورزش‌های تقویت عضلات شکم باشید، تنظیمات نرم‌تری را برای تشک در جهت کاهش دردهای عضلانی توصیه می‌کند.

این تخت از یک جفت محفظه هوای قابل تنظیم پر شده از فوم تشکیل شده، بدان معنا که زوج‌ها می‌توانند سمت خود را به راحتی و مستقل از یکدیگر تنظیم کنند.

این فناوری که در شش اندازه موجود است تا تابستان 2016 به بازار خواهد آمد و قیمت آن در حدود 1000 دلار خواهد بود.

۵۴۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 500573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =