سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد، بر اساس ماده ۲۷ قانون الحاق ۲، لیست پروژه‌های نیمه تمام قابل واگذاری به بخش غیر دولتی را در پایگاه اطلاع رسانی خود منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، معاون هماهنگی برنامه‌وبودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد در این رابطه توضیح داد که این کار در اجرای مصوبه شورای عالی اقتصاد در خصوص ماده ۲۷ قانون الحاق ۲ موضوع واگذاری پروژه‌های دولتی به بخش غیردولتی انجام شده است.

محمدرضا نبی گفت: دولت با توجه به کمبود شدید اعتبارات عمرانی، این مهم را در دستور کار خود دارد و دستورالعمل اجرایی این ماده ‌قانونی را در ۱۴ ماده و ۲۲ تبصره به تصویب رسانده است.

وی سپس با تأکید بر مشارکت دستگاه‌های اجرایی در تحقق این مصوبه تصریح کرد: اجرای این مصوبه می‌تواند حجم پروژه‌های نیمه‌تمام دولت را در استان کاهش دهد.

سازمان مدیریت در این مرحله، ۶۵ پروژه نیمه تمام ۱۰ دستگاه اجرایی: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد، اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، اداره کل منابع طبیعی استان یزد، اداره کل حفاظ محیط زیست استان یزد، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، اداره کل آموزش و پرورش استان یزد و شرکت برق منطقه‌ای یزد، شرکت آب و فاضلاب روستایی استان یزد و شرکت آب و فاضلاب استان یزد را برای جذب سرمایه گذار در آدرس yazd. mporg. ir در معرض عموم قرار داده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 501873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =