سرگردانی 11 ساعته مسافران مشهد – تهران

ایسنا نوشت: پرواز شرکت هواپیمایی آتا که قرار بود ساعت 22:40 شب گذشته فرودگاه مشهد را به مقصد تهران ترک کند پس از 11 ساعت تاخیر ساعت 9 صبح امروز انجام شد.

بویینگ هندی شرکت هواپیمایی آتا که طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته باید دقایقی قبل از ساعت 23 نیمه شب گذشته از مشهد به سمت تهران پرواز می‌کرد اما پس از چند بار تغییر برنامه و سرگردان‌کردن مسافران با تاخیر طولانی، صبح امروز - جمعه - انجام شد.

گفت‌وگو با یکی از مسافران این پرواز نشان می‌دهد بدی آب و هوا اصلی‌ترین عامل در ایجاد تاخیر در این پرواز عنوان شده و این در شرایطی است که همزمان با این برنامه پروازی، هواپیماهای دیگری از این مبدأ به سمت مقاصد مشترک پرواز داشتند.

به گفته این مسافر، مسئولان این شرکت هواپیمایی ابتدا شب گذشته اعلام سه ساعت تاخیر برای این پرواز را در دستور کار قرار داده‌اند و پس از آن نیز به مسافران اعلام کردند که این پرواز کنسل خواهد شد؛ موضوعی که با پیگیری‌ صورت گرفته از سوی مسافران به در نظر گرفتن یک پرواز جایگزین در صبح روز جمعه منجر شده است.

سرانجام این پرواز پس از حدود 12 ساعت تاخیر، حوالی ساعت 9 صبح امروز - جمعه - مشهد را به مقصد تهران ترک کرد و ایرلاین مربوطه نیز توضیح خاصی درباره‌ دلایل به وجود آمدن این تاخیر ارائه نکرده است.

براساس دستورالعمل حقوق مسافران هوایی در صورتی که این پرواز به دلایل مشکلات فنی از سوی ایرلاین با تاخیر مواجه شده باشد، باید براساس درصدی که در قوانین آمده به مسافران غرامت پرداخت کند؛ مساله‌ای که پس از رسیدن مسافران این پرواز به تهران هیچ صحبتی درباره آن ارائه نشده است.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 504496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =