یکی از مخاطبان سرویس مشکلات مردم نوشته در خیابان پیروزی واقع در شرق تهران ترافیک به شدت گره خورده است. سوال اینجاست کجای تهران ترافیک روان دارد که شرق پایتخت از آن محروم است؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ایجاد پیاده راه 17 شهریور باعث شده تا مشکلات ترافیکی زیادی در شرق تهران به وجود بیاید. یکی از این مشکلات گره خوردن ترافیک در خیابان پیروزی به دلیل مسدود شدن انتهای غربی آن و سرریز برون ده خودروهای 4 محور به کوچه های شمال میدان شهداست.

یک مخاطب که خود را علی معرفی کرده در کامنتی در این باره نوشته: یه سوال دارم.مسئول نظارت به شهرداری دقیقا کدوم نهاده؟ شورای شهر که عملا هیچ کارست و فقط نام خیابان تعیین میکنه.برای مجلس هم کسر شانه.قوه قضاییه هم فقط وقتی شکایتی باشه میاد جلو.از تخلفات مالی و زور گویی ها و غیره که بگذریم؛کی جلوی طرح های وحشتناک و غیر مهندسی و فاجعه شهرداری رو میگیره؟خیابان پیروزی رو نابود کردند رفت.خیابانی که ترافیک داشت ولی روان بود رو ظرف چند ماه به یک پارکینگ تبدیل کردند.تمامی دسترسی های شمال به جنوب خیابان را بستند.در طول کل خیابان 4 جا میتوان دور زد.شما اگر از بعد از گل یخ بخواهید به شمال خیابان بروید باید تا انتهای پیروزی بروید و برگردید یعنی حدود4 تا 5 کیلو متر مسیر رو اضافه طی کنی.چرا؟؟چرا با اعصاب مردم بازی میکنید؟چرا ترافیک درست میکنید؟ چرا باعث الودگی میشید؟

شهرداری: 160 معبر را اصلاح کردیم
فرهود حمیدی شهردار منطقه 14 از اصلاح هندسی 160 معبر در جنوب شرق تهران به منظور کاهش تصادفات خبر داد.
حمیدی درباره مشکلات شهروندان با طراحی خیابانهای منطقه تحت مدیریت خود گفت: یکی از مهم‌ترین مسائلی که می‌تواند در اجرای طرح‌های ترافیکی و کاهش تصادفات درون‌شهری ایفای نقش کند، اجرای طرح‌های مربوط به اصلاح هندسی معابر و میدان‌های شهری است که در این راستا 160 معبر در نقاط مختلف منطقه اصلاح هندسی و رفع عیوب شد.

او در توضیح بیشتر ضرورت‌های اجرای طرح‌های ترافیکی گفت: در خیابان میر هاشمی تقاطع بلوار شهید گلشناس، کندروهای بزرگراه امام علی (ع)، بلوار ابوذر تقاطع زمزم، دوربرگردان‌های مسیر پل‌های بلوار ابوذر و ... اصلاح هندسی و دو پهلوگاه در تقاطع بزرگراه شهید محلاتی - خیابان 17 شهریور و بلوار ابوذر احداث شد.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 504591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    3 0
    موافقم در بسیاری از موارد انجام اصلاحات غیر کارشناسی و سبب آزار اهالی و تردد خودروها می شود . تازه شما اگر محلی نباشید واقعا دچار سردر گمی و سرگردانی می شوید. به طور مثال شما اگر بخواهید از منطقه تهران نو و حدود مسیل جاجرود به نیرو هوایی و جنوب تهران بروید فقط یک گذر گاه به درد بخور وجود دارد که در صورت مسدود شدن تمامی خیابان و کوچه های منشعب دچار انسداد می شود.