عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: بنده شخصا سید حسن خمینی را فردی صالح و عالم به علوم سیاسی و معنوی و مناسب برای حضور در خبرگان رهبری می دانم.

حجت الاسلام سید رضا اکرمی در گفت و گو با خبرآنلاین در مورد اهمیت و تفاوت این دوره از انتخابات خبرگان رهبری نسبت به دوره های قبل گفت: این دوره از انتخابات خبرگان رهبری دستاوردهای جدیدی به همراه دارد  و از چند زاویه باید بر روی آن تامل کرد، نخست آنکه هر دو انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی برای اولین بار باهم برگزار می‌شود و چنین اتفاقی تا کنون سابقه نداشته است دوم آنکه این انتخابات بعد از اجرای برجام که از نظر سیاسی،حقوقی و انقلابی یک مسئله بین المللی بود اتفاق می افتد.

وی با بیان اینکه پیروزی در مذاکرات هسته ای پیروزیِ قدرت منطق در برابر منطقِ قدرت بود تاکید کرد: جمهوری اسلامی توانست با پیروزی در برجام حقانیت خودش را در استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای در دنیا به اثبات برساند و اکنون ما انتظار داریم با انتخاب افراد باشعور و آگاه به برکت انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی بتوان با خیال راحت از مشکلات اقتصادی و نقدینگی 900هزار میلیارد تومانی و بیکاری میلیونی رهایی یافت و چنین قدرتی را در کشور نیز به اثبات رساند، همانطور که اکنون هم شاهد کاهش نرخ تورم هستیم.

عضو جامعه روحانیت مبارز در مورد عدم احراز صلاحیت سید حسن خمینی از سوی شورای نگهبان نیز گفت: بنده شخصا سید حسن را فردی صالح و عالم به علوم سیاسی و معنوی و مناسب برای حضور در خبرگان رهبری می دانم.

وی همچنین در خصوص راههای بالا بردن زمینه نفوذ مشارکت مردم در انتخابات بیان کرد: اگر ما با مردم با صداقت، صراحت و مصلحت صحبت کنیم و مردم نیز که صاحبان اصلی انقلاب هستند، خود را شریک تعیین سرنوشت کشور  بدانند و در انتخابات شرکت کنند، یقینا با مشارکت پرشوری مواجه خواهیم بود.

29219

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 504880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • منتقد IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    44 2
    قدرت اصلی هر حکومتی مردم ان سرزمین است،متاسفانه چند وقتیست مسولان محترم ما فرمایش میکنند امنیت کشور مدیون نظام جمهوری اسلامی میباشد.اما اگر این مردم نباشند بر چه کسانی حکومت میکنند؟امنیت این کشور و نظام مدیون ملت ایران میباشد و این ملت سید حسن را تایید میکنند .
    • بی نام A1 ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
      0 2
      نمی دونم شماها باچه رویی اظهار نظر میکنید؟؟آقای اکرمی نظر شما براخودتون محترمه برادرمملکت قانون داره ضمنادوست محترم ماشاالله به اعتمادبه نفس شماکه خودتو یک ملت مییدونی
  • احسان IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    27 2
    سید حسن خمینی در سراسر ایران میلیون ها طرفدار دارد اگر راست میگویید و شهامت دارید نظرسنجی بگذارید ببینید مردم صلاحیت ایشان را تایید می کنند یا خیر جواب هر چه بود قبول
  • سرباز ایران IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    4 17
    سلام . به نظر بنده اقا سید حسن عزیز به رقم داشتن تمام انچه جناب اقای اکرمی گفتند باید چرخه حضور در انتخابات را انجام بدهند و یکی از مراحل شرکت در امتهان بود . بهانه برای عدم حضور ایشان قابل قبول نیست . ایشان باید در جواب شعار علامه تراشی ها هم شده بود مقتدرانه در ازمون شرکت می کردند .