بیک وردی: 12 نفر برای  ریاست بر فوتبال البرز ثبت نام کرده اند / به زودی تاریخ انتخابات اعلام می شود

قرار است در سال جاری انتخابات هیئت فوتبال البرز برگزار شود، با وجود نام نویسی کاندیداها هنوز تاریخ دقیقی از برگزاری مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان البرز اعلام نشده است همین امر سبب شد تماسی با منصور بیک وردی دبیر هیات فوتبال استان البرز داشته باشیم و جویای روند کار باشیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین البرز ،دبیر هیات فوتبال استان البرز گفت: در حال حاضر 12 نفر کاندید در هیت فوتبال استان البرز ثبت نام کرده اند.
وی افزود: در میان اسامی ثبت نام کنندگان برای حضور در انتخابات هیئت فوتبال استان البرز علاوه بر محمد محمودی رییس فعلی این هیئت نام یک داور فوتسال، یک پزشک،سرپرست موسسه نور در منطقه البرز، یک عضو شورای شهر کرج، یک پیشکسوت فوتبال و برخی از مربیان و فعالان فوتبال البرزی نیز دیده می شود که هر کدام از این نامزدها در جایگاه خود دارای شخصیت خاص خود هستند.
وی ادامه داد: ثبت نام ها در این رشته ورزشی انجام شده و در حال اخذ استعلام های لازم از مراجع قانونی هستیم ، پس از نهایی شدن لیست را به فدراسیون فوتبال و اداره کل ورزش استان می فرستیم که بعد ار بررسی های لازم فرد اصلح انتخاب شود.
دبیر هایت استان البرز گفت: ما در هفته آتی اسامی را اعلام خواهیم کرد و بعد از گذشت 40 روز کاری 2 تاریخ را برای برگزاری انتخابات به هیات فوتبال و فدراسیون اعلام خواهیم کرد.
بیگ وردی افزود: در صورتی که فدراسیون فوتبال مقدمات لازم را مهیا کند این آمادگی را داریم تا وضعیت ریاست این ورزش در همین سال ۹۴ مشخص شود.
وی در پایان خاطر نشان کرد: ما تمامی سعی خود را خواهیم کرد که این انتخابات در نهایت صحت و سلامت برگزار شود و فرد اصلح تصدی این پست را بر عهده بگیرد.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 505320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =