مراسم افتتاحیه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر همزمان با تهران در البرز برگزار شد و قرار است مجتمع پردیس سینمایی پرشین کرج پا به پای پایتخت فیلم های جشنواره را اکران کند.

به گزارش خبر آنلاین البرزو به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، ساعت چهار بعد از ظهر روز دوشنبه دوازدهم بهمن ماه سال ۱۳۹۴ است و سالن افتتاحیه‌ مجتمع سینمایی پرشین کرج میزبان شهروندانی شده که برای اولین بار قرار است همزمان با پایتخت نظاره گر فیلم های سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر باشند. رفت و آمد عوامل اجرایی و حضور عکاسان حال و هوای خاصی به فضا بخشیده است.
تعداد زیادی از علاقه مندان هنر سینما گِرد هم آمده اند تا شبی خاطره انگیز را برای تاریخ هنر در کلان‌شهر کرج رقم بزنند. در کنار در ورودی، جمعیت زیادی ایستاده اند در میان حضار برخی از مسئولان استان را می توان دید.
در گوشه گوشه سالن افتتاحیه مجتمع سینمایی پرشین کرج شهروندانی را می توانید ببینید که در حال گرفتن عکس سلفی با میهمانان هستند. اکران همزمان فیلم های جشنواره فجر در کرج نشان از نویدی تازه و خوب برای سال های آینده هنر این استان نوپا و جوان است.
برای اولین بار است که در استان البرز فیلم های جشنواره فجر همزمان با تهران اکران می شوند. طبق جدولی که به اصحاب رسانه ارائه شده قرار است روزی سه فیلم در این سینما اکران شود.
سودای سیمرغ یک و دو و یک فیلم نیز از گروه نگاه نو هر روز در مجتمع سینمایی پرشین کرج اجرا خواهد شد. فیلم های گروه سیمرغ یک و دو هر روز ساعت ۱۶ و ۱۸ و فیلم گروه نگاه نو هر شب ساعت ۲۱ اکران می شود. ظرفیت سالنی که قرار است میزبان شهروندان برای اکران فیلم ها باشد ۲۰۰ نفره است.
ابراهیم خلیل زاده مدیر مجتمع سینمایی پرشین کرج در حاشیه مراسم افتتاحیه در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه این مجتمع دارای ۴ سالن سینما است، گفت: ظرفیت چهار سالن این مجتمع ۶۰۰ نفره است.
وی در ادامه افتتاح یکی از سالن های ۲۰۰ نفره این مجتمع را همزمان با سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر به فال نیک گرفت و گفت: مجتمع سینمایی پرشین کرج ظرفیت خوبی برای برگزاری جشنواره فجر است و خوشحالیم که برای اولین بار همزمان با پایتخت توانسته ایم فیلم های جشنواره را اکران کنیم.
خلیل زاده حمایت مسئولان استان از این مجتمع را ضروری دانست و گفت: کمبود سالن های سینما در کرج یکی از دغدغه های سینما دوستان بود که با افتتاح مجتمع سینمایی پرشین کرج بخشی از این کمبودها برطرف شده است.
وی در پایان گفت: ۳ سالن دیگر مجتمع سینمایی پرشین کرج در آینده ای افتتاح می شود امیدواریم مسئولان استان برای ایجاد سالن های سینمایی در کلان‌شهری مثل کرج بیش از گذشته تلاش کنند تا نیاز نسل جوان تامین شود و دیگر نیازی به رفت و آمد به پایتخت نباشد.
در پایان گفتنی است مجتمع سینمایی پرشین کرج در مهرشهر، بلوار ارم، سه راه شهرداری ابتدای بلوار دانش واقع شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 505950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =