فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه پیشگیری از سرقت و کاهش جرایم از مهم ترین وظایف پلیس در جهت ارتقاء امنیت پایدار است، از دستگیری 70 سارق در اجرای طرح های منطقه ای در کلان شهر کرج خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین البرز ، سردار "کامراني صالح" در حاشيه اجراي طرح هاي منطقه اي در شهر کرج که روز گذشته با همکاري و توان تمامي نيروهاي کلانتري و پليس هاي تخصصي به اجرا در آمد در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس با اشاره به اينکه طرح ارتقاء امنيت اجتماعي ضامن سلامت جامعه است، گفت:اين طرح ها تا پاکسازي مناطق آلوده و کاهش جرايم تعطيل بردار نيست و با قوت اجرا خواهد شد.

وي با بيان اينکه از آنجايي که مطالبات مردم در بحث مقابله با جرايم اجتماعي بيشتر در حوزه مقابله با سرقت و کاهش آن است، گفت: با افزايش طرح هاي منطقه اي، حجمي و نقطه اي درسطح استان البرز به ويژه در کلان شهر کرج به صورت مستمر، افزايش تعداد گشت هاي شبانه پليس در مناطق آلوده به سرقت، زيرنظر قرار دادن اماکن عمومي به صورت محسوس و نا محسوس و برخورد قاطع با مالخران با دستاوردهاي خوبي مواجه بوديم که کاهش پنج درصدي انواع سرقت از ابتداي سال تاکنون در مقايسه با مدت مشابه آن حاکي از اين موضوع است .

سردارکامراني صالح، تلاش بي وقفه يگان هاي انتظامي در استان به ويژه مناطق جرم خيز کلان شهرکرج را از موفقيت طرح ويژه مقابله با سرقت برشمرد و گفت: طرح هاي منطقه اي پاکسازي مناطق آلوده شهر کرج، روز گذشته با حضور فعال کلانتري ها، نيروي يگان امداد و پليس هاي تخصصي در چندين نقطه اين شهر به اجرا درآمد.

اين مقام مسئول از دستگير 70سارق خودرو، منزل، اماکن تجاري و مغازه و ... در اجراي اين طرح ها خبر داد و گفت: باتوجه به اينکه عامل 80 درصد سرقت ها افراد معتاد هستند؛ در اين طرح ها 87 معتاد کارتن خواب دستگير و تحويل مراکز مجاز ترک اعتياد شدند.

فرمانده انتظامي استان البرز در خاتمه گفت: اجراي طرح هاي ارتقاء امنيت اجتماعي موجب افزايش امنيت شده؛ با توجه به رضايت مردم از اجراي اين طرح ها، پليس البرز طرح هاي مزبور را با قوت اجرا خواهد کرد. #

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 506281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =