مدیر روستا ، انتخابات هیت فوتبال نمایشی است / امیدواریم اکسین به لیگ یک صعود کند

علی اصغر مدیر روستا مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران که از اهالی شهرستان کرج و در استان البرز غریبه نیست در خصوص وضعیت فوتبال در استان البرز گفت: متاسفانه البرز علی رغم داشتن جوان های مستعد اصلا وضعیت خوبی از لحاظ فوتبال و تیم داری ندارد.

به گزارش خبرآنلاین البرز / علی اصغر مدیرروستا گفت: در حال حاضر 20 سال است که کرج نتوانسته در زمینه فوتبال پیشرفت چندانی داشته باشد و یکی از دلایل مهم این عدم پیشرفت نزدیکی این شهر به پایتخت است نزدیکی البرز به تهران سبب شده است که بازیکن های خوب ما تیم های تهرانی را تغذیه کنند و این نتیجه آن است که ما مدیران متحدالفکری در راس امور نداریم.
وی ادامه داد: معضل فوتبال کرج عدم وجود برنامه ریزی و عدم مدیریت است باید مشکلات فوتبال این استان ریشه یابی شود متاسفانه ما با عدم برنامه ریزی صحیح بسیاری از استعداد های جوان این استان را از دست داده ایم .
مدیر روستا گفت: ما چندین سال است که هیچ تیم را در رده اول فوتبال ایران نداریم نه تنها در لیگ برتر در لیگ دسته یک نیز نماینده ای نداریم در لیگ دسته دوم تیم اکسین البرز را داریم که امیدوارم این تیم بتواند به رده های بالاتر لیگ صعود کند .
وی در ادامه در خصوص انتخابات هیت فوتبال در آینده ای نزدیک گفت: من دقیقا اطلاعاتی از نامزدهای ثبت نامی متصدی این پست ندارم ضمن این که برای همه آن ها احترام قائل هستم ولی می دانم با این شیوه ای که ما در پیش گرفته ایم هر کسی هم که انتخاب شود نمی تواند بهبودی در این امر حاصل کند.
به نظر من این انتخابات نمایشی است و در کل کسی هم که انتخاب شود نمی تواند پیشرفتی زیادی در فوتبال البرز به وجود بیاورد.
وی از دلایل ناامیدی خود به فوتبال استان البرز گفت : دهه 60 فوتبال کرج بسیار قوی بود کرج تیم های قدرتمندی داشت که تیم های تهرانی را به راحتی شکست می دادند بازیکن های خوب و درجه اولی تحویل فوتبال ایران داد ولی عدم برنامه ریزی های صحیح ، اعمال سلیقه های دوستانه سبب شد فوتبال کرج رو به نابودی برود.
وی در ادامه گفت: استان البرز از لحاظ وجود صنایع مختلف شهر پر پتانسلی است ولی برخی صنایع از نام استان فقط استفاده می کنند البته ما نیز برای استفاده از این صنایع در تیم داری باید آن ها را حمایت کرده و به سرمایه گذاری دلگرم کنیم .
وی گفت: متاسفانه برنامه ریزی های ما از پایه مشکل دارد ما در بخش استعدادیابی ، اهمیت دادن به تیم های پایه، تیمداری بسیار ضعیف عمل کرده ایم تقسیم بندی لیگ های کرج از پایه اشتباه است این لیگ متشکل است لیگ برتر ، دسته اول و دوم در حالی که فوتبال البرز لیگ 1 و لیگ 2 کافی است بهتر است این لیگ ها 10 تیمی شود ولی در صورتی که حمایت های مالی از این تیم ها شود اگر حمایت های مالی صورت نگیرد ادامه کار برای این تیم ها بی فایده است به نظر من کمیت در عین حال با کیفیت بودن بسیار بهتر از داشتن لیگی بی کیفیت است .
وی در ادامه یکی دیگر از مشکلات فوتبال البرز را اختصاص ندادن همه وقت بازیکنان به تیم باشگاهیشان دانست و ادامه داد: متاسفانه به دلیل عدم تامین مالی باشگاه ها بازیکنان مجبور هستید هفته ای دو روز تمرین کنند و مابقی روزها را به اشتغال کاری خارج از فوتبال اختصاص دهند ما باید در این خصوص حرفه ای عمل کرده و با تامین مالی بازیکن آن ها را تماما در اختیار داشته باشیم،ماحصل این سرمایه گذاری در سال های آینده خود را نشان خواهد داد.
وی در پایان گفت: مشکلات فوتبال البرز بسیار زیاد است، ولی در کل تمام این مشکلات باید ریشه یابی شود تا بار دیگر شاهد موفقیت استان البرز در سطح فوتبال اول ایران باشیم.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 506496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =