رئیس ستاد انتخابات اصولگرایان آذربایجان‌شرقی از نهایی شدن لیست اصولگرایان در 20 بهمن برای انتخابات مجلس خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، فیروز رضایی امشب در نشست خبری با بیان اینکه شورای همگرایی اصولگرایان همزمان با تهران در آذربایجان‌شرقی آغاز به کار کرده است، اظهار داشت: اعضای این شورا در این استان با حضور افراد برجسته و تأثیرگذار اصولگرا شکل یافته و شخصیت‌های حقیقی و حقوقی در آن حضور دارند.

رئیس ستاد انتخابات اصولگرایان آذربایجان‌شرقی ادامه داد: کلیات مربوط به اصولگرایی و موضوعات مهم انتخابات سال 94 در شورای عالی اصولگرایی بررسی شده و در شهرستان‌ها نیز مشابه این جلسات برگزار شده و برای تعیین و انتخاب نماینده‌ها قدم برمی‌دارند.

وی اضافه کرد: در تبریز نام 5 نفر از 6 نفر کاندیداهای مورد حمایت اصولگرایان تعیین شده و برای معرفی نفر ششم نیز مذاکراتی در حال انجام است و جلساتی نیز با حضور 5 نفر اصولگرا برگزار می‌شود تا در نهایت تا 20 بهمن لیست 6 نفره مشخص شود.

رئیس ستاد انتخابات اصولگرایان آذربایجان‌شرقی یادآور شد: در اکثریت قریب به اتفاق شهرستان‌های این استان نفرات مشخص خواهند شد و شاید در یکی دو شهرستان نامزد مورد حمایت معرفی نشود.

وی تبیین کرد: این 5 نفر مشخص شده در تبریز نفرات نهایی شده‌اند و تغییری در این لیست 5 نفره نخواهیم داشت و در مورد شهرستان‌ها هم احتمال اینکه دو نامزد اصولگرا با هم رقابت کنند وجود دارد و در این حالت دخالتی در معرفی نامزد مشخص نخواهیم داشت.

رئیس ستاد انتخابات اصولگرایان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه رفتار برخی از نامزدها موجب عبور آنان از خطوط قرمز شده است، افزود: امیدواریم که روزی تمام نامزدها در خطوط داخل نظام باشند تا صحنه رقابت پرشورتری را داشته باشیم؛ البته در حال حاضر نیز رقابت پرشورتری را خواهیم داشت.

رضایی، همکاری هیئت‌های اجرایی و نظارتی در استان آذربایجان شرقی را تعیین‌کننده و مثبت دانست و اظهار کرد: جریان اصولگرایی این استان از هیئت‌های اجرایی و نظارتی پیشاپیش قدردانی می‌کنند و معتقد هستند که این مجریان و ناظران نهایت امانتداری را خواهند داشت.

رئیس شورای عالی اصولگرایان آذربایجان شرقی عنوان کرد: جریان اصولگرایی یک روند اندیشه‌ای بوده و نفراتی که تعیین می‌شوند براساس اصول و معیارهای مختلف منطبق بر اصولگرایی تعیین می‌شوند.

وی توضیح داد: تمام دولت‌ها نقاط قوت و ضعفی داشته‌اند که ما نیز در معرفی نفرات بر عملکرد آنان در دولت‌های مختلف تأکید داریم و قضاوت بر این مبنا صورت می‌گیرد.

رضایی یادآور شد: جریان اصولگرایی به دنبال کار نیمه‌تمام انقلاب اسلامی و رفع عیوب جهانی و القای زیبایی‌های بی‌کران اسلام در جهان و بیان اسلام ناب برای همه است.

محمد اسماعیل سعیدی، محمدحسین فرهنگی، احمدعلیرضا بیگی، سید محمدرضا میرتاج‌الدینی، معصومه راشد پنج نفری هستند که در لیست اصولگرایان نهایی شده‌اند و نفر ششم به زودی معرفی می‌شود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 506609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =