مهر نوشت : محمد ابوالحسنی تهیه‌کننده انیمیشن «دیرین دیرین» از تولید ۵ قسمت از این مجموعه با موضوع انتخابات و دعوت به حضور آگاهانه مردم در انتخابات پیش‌رو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،محمد ابوالحسنی تهیه‌کننده مجموعه انیمیشن «دیرین دیرین» با اشاره به ساخت ۵ قسمت از این مجموعه با موضوع انتخابات گفت: انیمیشن «دیرین دیرین» مجموعه ای از داستانک های طنز است که نگاه ویژه ای به موضوعات اجتماعی دارد و با توجه به در پیش بودن انتخابات تصمیم گرفتیم مجموعه ای از انیمیشن «دیرین دیرین» را به این موضوع اختصاص دهیم.

وی ادامه داد: این مجموعه به منظور دعوت مردم به حضور آگاهانه در انتخابات طراحی شده و برخی از اشتباه‌ها و تخلف‌های انتخاباتی نامزدها و وعده و وعیدهایی که می دهند نیز در تازه ترین مجموعه «دیرین دیرین» مطرح شده است.

ابوالحسنی بیان کرد: برخی از وعده های انتخاباتی در حدود اختیارهای نامزدها نیست ولی متاسفانه می بینیم که برخی از نامزدها برای کسب رای بیشتر با صدای بلند این وعده ها را مطرح می کنند بدون اینکه ضمانت اجرایی برای آنها وجود داشته باشد و مردم هم به امید تحقق این وعده ها رای می دهند.

تهیه کننده مجموعه انیمیشن «دیرین دیرین» در پایان صحبت های خود با اشاره به پخش این مجموعه انتخاباتی گفت: پخش مجموعه انتخاباتی «دیرین دیرین» از تلویزیون خواهد بود اما از روز گذشته یک قسمت از این مجموعه را در فضای مجازی منتشر کرده ایم.

محمد ابوالحسنی تهیه کننده، علی درخشی کارگردان مجموعه انیمیشن «دیرین دیرین» هستند و محمدرضا علیمردانی گفتارمتن این انیمیشن‌ها را می‌گوید.

 

 

 

 

 

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 510999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =