مهر نوشت ، سخنگوی ائتلاف اصولگرایان خراسان جنوبی گفت: لیست واحد ائتلاف اصولگرایان در سه حوزه انتخابیه خراسان جنوبی مشخص شده است.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان خراسان جنوبی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به کاندیداهای مورد حمایت ائتلاف اصولگرایان در سه حوزه انتخابیه استان اظهار کرد: در حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه آقای دکتر نظر افضلی به عنوان کاندیدای اصلی ائتلاف معرفی شده اند.

علی اکبر تناکی همچنین با اشاره به معرفی حجت الاسلام سید محمدبافر عبادی از حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف به عنوان کاندیدای اصلی ائتلاف اصولگرایان، بیان کرد: در حوزه قاین و زیرکوه فرهاد فلاحتی مورد حمایت ائتلاف اصولگرایان خواهد بود.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان خراسان جنوبی با بیان اینکه در حوزه طبس، فروس، بشرویه و سرایان نیز هنوز به گزینه اصلی نرسیده ایم، اضافه کرد: کاندیدای اصلی این حوزه به زودی اعلام خواهد شد.

تناکی در ارتباط با شاخص های انتخاب کاندیداها نیز گفت: در هر شهرستان استان هسته های اصولگرایان تشکیل شده که این هسته بر اساس شاخص های مورد نظر مقام معظم رهبری افرادی را معرفی کرده اند و خود ما نیز بر اساس نظرسنجی های انجام شده این افراد را اعلام کرده‌ایم.

وی در ارتباط با انصراف کاندیداهای خارج از لیست اصولگرایان نیز گفت: ما پیگیری خواهیم کرد و جلسات با آن ها برگزار می کنیم که در صورت امکان به نفع جریان اصولگرا انصراف دهند که این امر بستگی به خودشان دارد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 511186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =