مهر نوشت ، یادواره ۲۳ شهید بسیج کارمندان با حضور خانواده‌های شهدا، جانبازان، رزمندگان و جمعی از مسئولان استانی در بیرجند برگزار شد.

حمید ابراهیمی، دبیرستاد یادواره شهدای بسیج کارمندان بیرجند صبح چهارشنبه در حاشیه برگزاری این یادواره در گفت‌و‌گو با خبرنگاران، اظهار کرد: این یادواره با هدف بصیرت افزایی اقشار مختلف جامعه برگزار شده است.

وی با بیان اینکه باید همه ما شهدا را الگو خود در زندگی قرار دهیم، افزود: مخاطبان و حاظران در این یادواره بیشتر قشر کارمند بوده که باید این شهدای بزرگوار را در طول خدمت خویش الگو و سرمشق قرار دهند.

ابراهیمی با اشاره به دیگر اهداف برگزاری این یادواره، بیان کرد: یادواره ۲۳ شهید بسیج کارمند بیرجند در راستای اهداف کلی سازمان بسیج مستضعفان برای زنده نگه داشتن یاد شهدا، تجلیل از خانواده‌هایشان و تجدید میثاق و بیعت با رهبری برگزار شده است.

دشمن در انتخابات به دنبال حمله به خاکریزهای انقلاب است

فرمانده اسبق ناحیه بسیج درمیان و سربیشه و یکی از یادگاران دفاع مقدس در این یادواره با اشاره به جنگ نرم دشمن، بیان کرد: جنگ دشمن علیه ایران به پایان نرسیده بلکه تغییر ماهیت داده است.

سرهنگ اسماعیل برزگر افزود: باید جوانان و همه اقشار جامعه همانند هشت سال دفاع مقدس در پشت جبهه‌های جنگ علیه دشمن بایستند و با تمام قوا از ناموس و وطن خویش دفاع کنند.

وی با بیان اینکه برای مقابله با جنگ نرم دشمن باید کاری فرهنگی انجام شود، اظهار کرد: یکی از راه‌های مقابله با این جنگ، حفظ و نشر ارزش‌های هشت سال جنگ تحمیلی است.

سرهنگ برزگر با اشاره به انتخابات پیش رو، بیان کرد: دشمن برای برهم زدن ارکان نظام برنامه ریزی‌های زیادی کرده که آن‌ها را در فصل‌های انتخاباتی نیز اجرایی می‌کند که تاکنون به اهداف خود نرسیده است.

این یادگار دوران هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: دشمن در بحث انتخابات تلاش‌های زیادی انجام داده و در صدد حمله به خاکریز‌های انقلاب است.

سرهنگ برزگر با بیان اینکه نفوذ فرهنگی دشمن یکی از خطرناک‌ترین روش‌های جنگی وی است، اظهار کرد: باید در مقابل این نفوذ فرهنگی ایستادگی کنیم در غیر این صورت شرمنده و مدیون جانبازان، رزمندگان و خون شهدا خواهیم بود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 511187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =