۰ نفر
۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶

پیش‌بینی می‌شود با سفر خادم معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان پروژه خانه اسکواش لرستان هفته آینده به بهره‌برداری برسد

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین لرستان ،این پروژه با زیر بنای 407 متر در مجموعه ورزشی تختی خرم آباد قرار دارد که مجهز به 3 کورت استاندارد، سالن بدنسازی، دفتر هیأت و جایگاه تماشاگران است.

خانه اسکواش ‌در زمینی با زیربنای حدود 400 مترمربع و با 3 کورت استاندارد، سالن بدنسازی، دفتر هیأت و جایگاه تماشاگران یکی از سالن‌های استاندارد اسکواش کشور است.

 

مسئول دفتر فنی اداره کل ورزش وجوانان استان به پیشرفت خانه اسکواش اشاره می‌کند و می‌افزاید: خانه اسکواش پیشرفت قابل توجهی دارد و کار بسیارجزیی از آن باقی مانده است.

به گفته «سجاد فلاح نژاد» ریزه کاری‌های باقی مانده پروژه هم در چند روز آینده تمام می‌شود. مسئول دفتر فنی اداره کل ورزش وجوانان استان با بیان این موضوع که خانه اسکواش یکی از پروژه‌های مهم استانی است می‌گوید: هزینه صرف شده برای تکمیل خانه اسکواش 430 میلیون تومان بوده است.

فلاح نژاد می افزاید: موضوع خلع ید پیمانکاران پروژه صحت ندارد. پیمانکاران خلع ید نشده بلکه خاتمه کار گرفته اند. وی ادامه می‌دهد: کم کاری از پیمانکاران نبوده و مشکل اصلی کمبود اعتبار بوده است.

 

فلاح نژاد در مورد به بهره برداری نرسیدن این پروژه در دهه فجر می‌افزاید: قرار بود دهه فجر این خانه افتتاح شود اما نظر وزارتخانه این است که پس از انتخابات این کار صورت بگیرد. مسئول دفتر فنی اداره کل ورزش وجوانان استان در مورد زمان افتتاح خانه اسکواش هم می‌گوید: امیدواریم هفته آینده با سفر معاون وزیر شاهد افتتاح آن باشیم.

فلاح نژاد می‌افزاید: خانه اسکواش خرم آباد یکی از بهترین خانه‌های اسکواش کشور هم به لحاظ موقعیت مکانی هم به لحاظ تجهیزات، امکانات و استاندارهای لازم است.

سجاد فلاح نژاد، رئیس دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان لرستان می‌افزاید: در حال حاضر این پروژه از 90 درصد پیشرفت برخوردار است و فقط تکمیل موتورخانه آن باقی مانده است.

وی ادامه می‌دهد: قرار است در چند روز آینده موتورخانه این مجموعه تکمیل شود که در آن صورت آماده بهره برداری خواهد شد.

لازم به ذکر است، متولی ساخت خانه اسکواش اداره کل ورزش وجوانان است.

لرستان ورزش/

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 512412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =