اتفاقات عجیب در تمرین پرسپولیس/ مهدی طارمی: بزرگتر تیم من هستم، چه کسی می‌خواهد حرف بزند؟

تسنیم نوشت: بازیکنان پرسپولیس در واکنش به مشکلات مالی حاضر به تمرین کردن نشدند.

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس طبق برنامه از پیش اعلام شده قرار بود ساعت 16 امروز در ورزشگاه درفشی‌فر برای شرکت در تمرین حضور پیدا کردند. آنها ابتدا به سالن وزنه رفتند اما پس از آن حاضر نشدند در زمین چمن برای ادامه تمرین حضور یابند.
مهدی طارمی به نمایندگی از بازیکنان اعلام کرد تا زمانی که پول آنها پرداخت نشود حاضر نیستند به تمرین بپردازند. پس از این موضوع ترکاشوند مشاور اقتصادی باشگاه پرسپولیس در محل تمرین حضور پیدا کرد و با بازیکنان به گفت‌وگو پرداخت اما آنها باز هم حاضر نشدند که تمرین کنند.
در این بین طارمی با برخوردی نامناسب با عکاسان و خبرنگاران، خطاب به مسئولان ورزشگاه گفت: چه کسی اینها را به داخل راه داده است. آنها را از محل تمرین بیرون کنید. این جمله طارمی اعتراض خبرنگاران را به دنبال داشت و آنها این سوال را مطرح کردند که مگر تیم بزرگتر ندارد؟ طارمی هم به خبرنگاران گفت: بزرگتر تیم من هستم، چه کسی می‌خواهد حرف بزند؟
زمانی که بازیکنان قصد ترک تمرین را داشتند هواداران تیم برای آنها به صورت تمسخرآمیز دست زدند. البته محمدانصاری و محسن بنگر که جزو اعتصاب کنندگان نبودند به هنگام خروج با تشویق هواداران مواجه شدند.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 512778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =