۰ نفر
۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲

تسنیم نوشت: دونالد ترامپ نامزد پیشتاز جمهوریخواه انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا در واکنش به انتقادهای میت رامنی نامزد جمهوریخواهان و رقیب اوباما در انتخابات ۲۰۱۲، او را «احمق» خواند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نامزد پیشتاز جمهوریخواه انتخابات 2016 آمریکا که سابقه طولانی در حملات لفظی به مخالفانش دارد،‌ این بار رقیب جمهوریخواه باراک اوباما در انتخابات قبلی ریاست جمهوری را مخاطب قرار داد.

مبارات انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا با شدت از سوی نامزدهای هر دو حزب ادامه دارد و آنها برای اینکه به عنوان نامزد نهایی حزب متبوع خود انتخاب شوند، بر شدت تلاش‌های خود افزوده‌اند.

در این بین عملکرد غیرقابل پیش‌بینی دونالد ترامپ در میان نامزدهای جمهوریخواه انتخابات 2016 توجهات را به خود جلب کرده است. او تا کنون از مجموع 4 انتخابات درون حزبی توانسته 3 بار پیروز شود و اکنون نامزد پیشتاز این حزب است.

پیشتازی ترامپ با انتقاد و ابراز نگرانی اعضای ارشد جمهوریخواه و همچنین اعضای کلیدی این حزب مواجه شده و آنها هر از چند گاهی در این باره اظهارنظر می‌کنند.

در همین راستا، میت رامنی نامزد نهایی جمهوریخواهان در انتخابات 2012 و رقیب باراک اوباما در انتخاباتی قبلی،‌ ضمن رد کردن مواضع ترامپ،‌ برخی از برنامه‌های او به ویژه در موضوع مالیات را به باد انتقاد گرفت.

نامزد پیشتاز جمهوریخواه انتخابات 2016 در پاسخ به این انتقادات، ضمن رد انتقادات رامنی، او را به دلیل آنکه نتوانسته در انتخابات قبلی پیروز شود،‌ مقصر دانست.

ترامپ گفت: «میت رامنی کسی که کاملا انتخابات(قبلی) را از دست داد و عملکرد ضعیفی داشت و طرح مالیاتی او شبیه به طرح احمق‌ها بود، حالا دارد ادای یک فرد قوی را در می‌آورد».

میلیاردر و نامزد پیشتاز جمهوریخواه بار دیگر با «احمق» خواندن رامنی گفت که رقیب سال 2012 اوباما برای پیروزی در انتخابات قبلی ریاست جمهوری به سراغش آمده بود.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 513623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
    55 9
    ترامپ یه امریکایی واقعیه و تعارف و ملاحظه کاری تو کارش نیست ... اگه بتونه خودی رو هم از دم تیغ میگذرونه ... امریکای خیلی وقته همچین کسی رو به خودش ندیده... اگه ترامپ رای بیاره مثل این میمونه که امریکا یه بار دیگه متولد شده باشه ...
  • بی نام IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
    19 7
    تو امریکا هم بعضی ادمها مثل خر می مونند . خداکنه مردم امریکا خریت نکنند ومثل ما 8سال خودشونو بدبخت نکنند
  • بی نام A1 ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
    5 6
    ترامپ خان مير پنج