نگاه فعالان اقتصادی به انتخابات امروز/مشارکت چشم گیر مردم در انتخابات

فعالان اقتصادی مشارکت مردم را در انتخابات امروز بسیار مثبت ارزیابی کردند. از نگاه این فعالان اقتصادی حضور مردم در این انتخابات سرنوشت اقتصادی را بسیار روشن رقم خواهد زد.

امروز روز تعیین کننده‌ای برای کشور است و آحاد مردم کشور امروز با مشارکت در انتخابات نقش خود را در آینده کشور بازی می کنند. فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی نیز با حضور در ستادهای انتخاباتی رای خود را به صندوق‌ها انداختند.

مجیدرضا حریری، نائب رئیس اتاق بازرگان ایران و چین

فعلا نمی توانیم یک حوزه را ملاک قرار دهیم ولی من در مسجد فرشته هستم. امروز مشارکت مردم مثال زدنی است البته  بالای ۹۰ درصد از کسانی که در این محل حضور دارند لیست امید دستشان است. به نظر می آید بیش از ۶۰ درصد افراد در انتخابات شرکت کنند. 

من پیش بینی می کنم در مجلس دهم ۱۷ الی ۲۰ نفر اصلاح طلب، ۷ الی ۱۰ نفر از لیست صدای ملت آقای مطهری و ۳ الی ۵ نفر اصولگرا انتخاب خواهند شد.

سیده فاطمه مقیمی، رئیس کمیسیون اخلاق و کسب و کار اتاق بازرگانی 

من با خانواده ام و با جمعی از دوستان به حسینیه جماران رفتیم که حضور ما درست همزمان با آیت الله هاشمی رفسنجانی بود. ما با کمی تاخیر وارد شدیم و رای خود را در صندوق‌ها اندختیم. مردم به طور پیوسته و با حضور بسیار چشمگیر در انتخابات شرکت کردند. انتخاب لیست اصلاح طلبان در مشارکت مردم بسیار تاثیر گذاشته است. البته تهران فقط نمی تواند ملاک باشد و باید شهرستان ها را هم در نظر گرفت. ارزش و سرنوشت کشور با حضور مردم ایجاد می شود. آمار واقعی از اثر رای جامعه و مشارکت مردم معلوم می شود و در این انتخابات حضور مردم را می توان دید.

سید حمید حسینی،عضو اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفتی 

من فکر نمی‌کردم مردم به این نحو مشارکت داشته باشند. در حوزه دیباجی که من حضور دارم همکاری مردم را به وضوح می بینم. به نظر می رسد که رای های لیست اصلاح‌طلب ها ۲ برابر اصول‌گراها است . در مناطق شمالی شهر نیز این طور که مشاهده می شود حدود ۸۰ الی ۸۵ درصد مردم به لیست امید رای می دهند. از شهرستان که به من خبر می دهند متوجه شدم در شهرستان ها نیز وضعیت خوب است و مردم در انتخابات مشارکت خوبی دارند. 

 

22435

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 513948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =