تکلیف ساختمان های نیمه کاره ورودی شهر جدید هشتگرد مشخص شد

به گزارش ایرنا- پس از چند سال بلاتکلیفی ساختمان های نیمه کاره ناجا در ورودی شهر جدید هشتگرد که سیمای زیبای این شهر را مخدوش کرده بود؛ توسط مسئولان برای تکمیل آنها تصمیم گیری شد.

علی پاسبان ذوقی مسئول معماری و شهرسازی شرکت عمران شهرجدید هشتگرد در این زمینه اظهار داشت: ساخت این طرح از سال 85 در بهترین نقطه شهر آغاز شد اما از سال 89 متوقف شده است .
وی گفت: این طرح بزرگ مسکونی که یکی از بهترین سازه های نیمه کاره در شهرجدید هشتگرد است به دلیل فقدان اعتبار مالی به صورت اسکلت رها شده که بسیاری از شهروندان خواستار تعیین تکلیف و زیباسازی ورودی شهرجدید هشتگرد هستند.
مسئول معماری و شهرسازی شرکت عمران افزود: باورود مدیریت جدید نیروی انتظامی و مدیر عامل شهرجدید هشتگرد و پیگیری شهردار شهرجدید در نشستی ویژه ، مقرر شد تمام موانع فعالیت این طرح عمرانی ظرف یک ماه آینده با همکاری ناجا،شرکت عمران و شهرداری برداشته شود.
وی تصریح کرد: بزودی کار عملیات،آماده سازی، زیر بنایی و روبنایی و تکمیل این پروژه پنج هزار واحدی آغاز می شود.
شهرجدید هشتگرد واقع در 40 کیلومتری غرب کرج مرکز استان البرز یکی از شهرهای زیبا و نوساز استان است که با تکمیل حدود 52 هزار مسکن مهر در آن ، جمعیت این شهر از 50 هزار نفر به بیش از 500 هزار نفر در چند سال آینده افزایش می یابد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 514584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =