مهر نوشت: عضو شورای شهر تهران گفت: ما هر روز شاهد افزایش جمعیت در کلانشهری هستیم که سال ۷۵ ظرفیت زیستی شهر تهران تکمیل شد.

محمد حقانی در مراسم اختتامیه روش های نوین مبارزه با جانوران موذی شهری گفت: ضمن تاکید و قدردانی از زحمات صورت گرفته در زمینه کاهش و کنترل حیوانات مضر در شهر تهران باید بگویم یکی از اولویت های اساسی ما کنترل جمعیت انسانی است.

عضو شورای شهر تهران توضیح داد: تهران شهری است که سال ۷۵ ظرفیت زیستی آن تکمیل شده و اکنون ۱۹ سال از آن تاریخ می گذرد و هر روز شاهد افزایش جمعیت تهران هستیم.

حقانی اضافه کرد: اگر به عنوان مثال کلانشهر تهران را به سفره ای بزرگ تشبیه کنیم که ۷ میلیون گنجایش دارد اکنون سالهاست ظرفیت این سفره به پایان رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه ما باید در راستای ارتقاء کیفیت زندگی مردم بکوشیم، گفت: ارتقاء کیفیت تنها راهش ارتقاء محیط زیست مردم و افزایش کیفیت شاخص های زنده شهری است اما متاسفانه می بینیم این شاخص ها روز به روز تقلیل می یابند.

این عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: یکی از معیارهای سه گانه مقابله با موش محدود کردن منابع غذایی آن است که در این زمینه هم مردم و هم شهرداری مسئول هستند.

وی توضیح داد: شهرداری برای سانت سانت این شهر هزینه نظافت می پردازد و تا حدودی در این زمینه موفق بوده است.

حقانی توجه به آگاه سازی مردم امری مهم عنوان کرد و گفت: تا مردم به میدان نیایند هیچ کاری انجام نمی شود. ما باید مردم را نسبت به مسائل شهری آگاه و حساس کنیم تا آنها به میدان عمل بیایند.

عضو شورای شهر تهران با انتقاد از مسئولان که مردم را در بسیاری از جاهها ورود نمی دهند و حتی به حساب نمی آورند، ادامه داد: مردم باید در اداره شهر حضور داشته باشند.

 

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 515632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
    6 2
    تمام کسانی که سال 75 به بعد اومدن تهران رو به شهرشون برگردونید. لطفا.