۰ نفر
۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸

سایت فدراسیون وزنه برداری نوشت:رییس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری: سلیمی را 25 اسفند به کادر فنی تحویل می دهیم.

دکتر داود باقری رییس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری معتقد است پس از عمل جراحی روی پای بهداد سلیمی به تمامی اهداف از پیش تعیین شده خود دست یافتیم. امیدواریم با روحیه و انگیزه مثال زدنی قوی ترین مرد جهان پروسه درمانی اش نیز تا پایان پیش برود و 25 اسفند با سایر وزنه برداران تیم ملی تمرینات خود را برای حضور در مسابقات آغاز کند.به گزارش روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری؛ دکتر داود باقری رییس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری در خصوص مراحل درمان قوی ترین وزنه بردار جهان پس از عمل جراحی گفت: از روند درمانی بهداد سلیمی راضی هستیم.

وی به طور حرفه ای ارتباط خوبی با تیم پزشکی از جمله؛ متخصص تغذیه، روانشناس، فیزیوتراپ و پزشک معالج  دارد. بهداد در خصوص استفاده از کوچک ترین دارو با پزشک خود مشورت می کند. او تمام دستورات پزشکان را گوش فرا می دهد و با هوشیاری مثال زدنی برای  بازگشت به وزنه برداری تلاش می کند.رییس کمیته پزشکی فدراسیون ادامه داد: در مرحله بعد، پروتکلی با سرمربی، جراح، فیزیوتراپ، متخصص تغذیه، بدنساز داشتیم و طبق نحوه درمان و تمرینات طراحی شده  به اهداف از قبل تعیین شده خود دست یافته ایم. در حال حاضر وزن بدن و سایر عوارض جانبی بعد از عمل جراحی  کنترل شده است. بهداد سلیمی هم اکنون تمرینات بدنسازی و بالاتنه را آغاز کرده و در وضعیت مناسب که رباط مستحکم شد و خودش را گرفت، تمرینات پایین تنه به مدت 10 روز  انجام می شود. روز 25 اسفند سلیمی را تحویل کادر فنی تیم ملی می دهیم ولی همچنان مراقبت ها ویژه  ادامه دارد تا با مجوز نهایی در فروردین سال 95 تمرینات پرفشار را آغاز کند.

وی در خصوص وضعیت آرنج آسیب دیده سعید محمدپور  خاطر نشان کرد: سرگروه تیم جراحی سعید محمدپور، دکتر روشنک مرادی اجازه خواستند تا یک پزشک و جراح متخصص در  داخل کشورمان، آرنج محمد پور را مورد معاینه قرار دهد. دوشنبه هفته آینده تصمیم نهایی در این موضوع گرفته می شود که تا قبل از پایان سال 94 عمل جراحی وی  انجام شود. بازتوانی پس از عمل جراحی نیز برعهده دکتر امین نوروزی خواهد بود. همچنین بعد از عمل جراحی آرنج نیز محدودیت حرکتی وجود دارد و باید مراقبت های بعد از عمل به مراتب بیشتر از قبل شود. در ضمن انگیزه برای درمان از سوی ورزشکار باید به حدی افزایش یابد تا با گوش دادن به دستورات تیم پزشکی و بازتوانی  هر چه زودتر به شرایط مسابقه بازگردد.دکتر باقری در خصوص بازگشت علی هاشمی به تهران تاکید کرد:علی هاشمی در اردوی تیم ملی وزنه برداری در کیش،  از ناحیه  زانو با آسیب دیدگی جزیی مواجه شده است به تهران برگشت تا بررسی های تخصصی انجام شود. هیچ مشکل خاصی روی زانوی وی وجود ندارد.

رییس کمیته پزشکی فدراسون وزنه برداری در خصوص اسکان گروه پزشکی تیم های ملی وزنه برداری در اردوی کیش گفت: روانشناس به تازگی از اردوی کیش بازگشته است ولی فیزیوتراپ را به تمرینات بزرگسالان فرستادیم که با کمبود اتاق در محل تمرین ملی پوشان مواجه شدیم. با تلاش های بسیار موثر مهران رئیسی سرپرست تیم ملی وزنه برداری موضوع اسکان فیزیوتراپ حل شد.دکتر باقری در خصوص افزایش کارهای پزشکی در تیم های ملی وزنه برداری اظهار کرد: فعالیت های کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری در ماههای اخیر افزایش داشته است از این رو نیاز مبرم به تجهیزات پزشکی و در ضمن به یک پزشک متخصص داریم. قرار شده امکانات فیزیوتراپی را با مساعدت های دکتر غلامرضا نوروزی رییس فدراسیون پزشکی و ورزشی در یافت نمائیم و همچنین با موافقت علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری یک فیزیوتراپ و یک پزشک به کادر پزشکی تیم های ملی سه رده نوجوانان، جوانان و بزرگسالان اضافه شود .

 

251 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 515718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
    12 20
    تو المپیک یک آش شله قلمکاری بپزه. مطمئن باشید پنجم به پایین میشه