رئیس سابق سازمان تربیت بدنی می گوید ایران باید از مدت ها قبل به فکر افزایش قدرت خود در afc می افتاد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سرانجام کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره مناقشه عربستان و ایران تصمیم گیری کرد و میزبانی را از کشورمان گرفت. البته عربستان هم دیگر نمی تواند میزبان ایران باشد و بازی ها در کشور ثالثی برگزار می شود. مصطفی هاشمی طبا در این باره توضیحاتی می دهد و می گوید: «شما فکر می کنید تصمیمی که afc گرفته است، تصمیم بر حقی است؟ این تصمیم حاصل نفوذ عربستانی هاست. اسم تبانی است. فرقی ندارد جلوی سفارت عربستان اتفاقی افتاده باشد یا نه. آنها دنبال بهانه بودند و چون نفوذ دارند، چنین تصمیمی گرفتند.» هاشمی طبا درباره جوی که در فوتبال ایران به راه افتاده می گوید: «حالا ما فکر می کنیم چه خبر است؟ می خواهیم در زمین بی طرف مسابقه دهیم. ما از قبل باید فکر می کردیم و نیروهای خود را به کنفدراسیون می بردیم تا بتوانیم قدرت مان آنجا تقویت شود. به نظرم باید به فیفا شکایت کنیم. اما در کل باید اینقدر قوی باشیم که در زمین بی طرف هم عربستانی ها را ببریم.»
او در پاسخ به این سوال که آیا نارنجک ها هم در گرفتن میزبانی از ایران تاثیر گذار بود توضیح می دهد: «اصلا این حرف ها بچه گانه است. مگر دنیا را نمی بینید؟ این بحث ها نیست. شما ببینید در ورزشگاههای ایتالیا چه خبر است. مگر محروم می شوند؟»
هاشمی طبا در پاسخ به این سوال که در حال حاضر انتقادها بیشتر از کفاشیان است، می گوید: «ببیند ما از جایی در آسیا ضعیف شدیم که نتوانستم آدم های خودمان را به کنفدراسیون بفرستیم. وقتی afc دست شیخ سلمان باشد، معلوم است با عربستانی ها متحد می شود.»
او در پایان می گوید: «به نظر من این اتفاق چیز مهمی نیست. فکر نکنیم اتفاق خاصی برای مملکت مان افتاده است. باید اینقدر خودمان را قوی کنیم که در زمین بی طرف هم آنها را شکست دهیم.»

252 43

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 519780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام NL ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۶
    1 3
    اشکالی ندارد , حرف غول های بیابانی متین ولی ما بازی هایمان را در کشورهای غیر عربی برگزار می کنیم . آنهم به خرج تازی ها . در استادیوم های تاجیکستان و یا ازبکستان و یا کره و ژاپن و یا استرالیا و یا جنوب شرق آسیا . میزبانی حق ماست پس ما می توانیم میزبانی خودمان را خودمان تعیین کنیم .
  • بی نام CH ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۶
    7 1
    کجای فوتبال ایتالیا نارنجک دست ساز وسط میدان مسابقه می اندازند