تصادف دو خودرو در اصفهان چهار کشته و شش مصدوم بر جای گذاشت

مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی در رابطه با جزییات این خبر به ایسنا اعلام کرد: وقوع یک فقره تصادف یک دستگاه خودروی پیکان با پژو در ساعت 19:39 روز گذشته در جاده «علویجه ـ شاهین شهر» به اورژانس گزارش شد که پنج دستگاه آمبولانس از اورژانس و یک دستگاه آمبولانس از مرکز درمانی شاهین شهر به محل حادثه اعزام شدند.

اولین آمبولانس اورژانس 9 دقیقه پس از اطلاع اولیه به محل حادثه که در فاصله 15 کیلومتری مقر اورژانس قرار داشت رسید.

عوامل اورژانس پس از انجام اقدامات درمانی شش مصدوم این حادثه را به مراکز درمانی منتقل کردند، این در حالی بود که پیش از حضور اورژانس چهار تن دیگر جان خود را از دست داده بودند.

به گزارش ایسنا، همچنین در حادثه جاده‌ای دیگری که در محور ارومیه ـ زیوه رخ داد، منجر به کشته شدن یک تن و زخمی شدن 9 تن دیگر شد.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی در این رابطه گزارش داد، وقوع یک فقره واژگونی کامیون در ساعت 19:22 شب گذشته در محور ارومیه ـ زیوه به اورژانس گزارش و عوامل اورژانس به همراه چهار آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند که پس از حضور در محل مورد نظر با انجام اقدامات پزشکی پنج مصدوم حادثه را به بیمارستان‌های امام خمینی (ره) و امام رضا (ع) منتقل کردند.

گفتنی است، چهار تن دیگر از مصدومان در محل حادثه درمان شدند، این در حالیست که یک تن پیش از حضور عوامل اورژانس در دم جان باخته بود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 51983

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =