سی و ششمین دوره نمایشگاه کتاب پاریس از ۱۷ تا ۲۰ مارس ۲۰۱۶در حالی آغاز به کار می‌کند که غرفه ایران میزبان نویسندگان، مترجمان و اهالی فرهنگ ایران و دیگر کشورهاست.


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در این دوره از نمایشگاه کشور کره جنوبی مهمان ویژه، برازاویلیا شهر مهمان ویژه و قسطنطنیه مهمان افتخاری نمایشگاه کتاب پاریس ۲۰۱۶ است.

پیش از این رایزنی‌ها در خصوص حضور شهر تهران به عنوان مهمان افتخاری انجام شده بود که در حال حاضر ادامه‌ی این مذاکرات برای حضور ایران به عنوان مهمان افتخاری در دوره‌های آتی در حال انجام است.

در این دوره‌ی نمایشگاه کتاب پاریس موسسه‌ی نمایشگاه‌های فرهنگی ایران به نمایندگی از صنعت نشر کشورمان حضور دارد. در این دوره با مشارکت موسسه‌ی نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، رایزنی فرهنگی ج.ا‌.ایران، شهر کتاب، انتشارات الهدی و با حضور محققان، نویسندگانی و شاعرانی نظیر احمد سمیعی، جلال الدین کزازی، مجید قیصری، علی اصغر محمدخانی، حسین معصومی همدانی، افشین یداللهی، گروس عبدالملکیان و ... برنامه‌های مختلفی در محل غرفه‌ی ایران برگزار می‌شود.

همزمان رایزنی فرهنگی ایران در فرانسه با مشارکت موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، برنامه‌های نوروز ایرانی را در سی‌و ششمین نمایشگاه کتاب پاریس برگزار می‌کند.

 نمایش کتاب، نشست‌های مختلف، دیدار با نویسندگان و محققان ایرانی و نمایشگاه عکس ایران از جمله برنامه‌های غرفه‌ی ایران در این دوره است.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 520208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =