صمد مرفاوی گفت:« می خواهیم در قم برنده باشیم و به جمع تیم های صاحب سهمیه آسیایی لیگ برگردیم.»

سرمربی استقلال تهران با تاکید بر اینکه هاشم بیک زاده و فرهاد مجیدی تنها مصدومان تیم هستند، گفت:« این دو بازیکن را در این دیدار حساس در اختیار نداریم. البته نبود مجیدی، تاثیرگذار است ولی بازیکنان خوب دیگری داریم که جایگزین او بشوند و جای خالی این مهره مهم را پر کنند. فکر نمی‌کنم در نبود او کمبودی را حس کنیم.»

او در مورد تیم صبا گفت:« آنها تیم خوبی هستند و شرایط روحی خوبی هم دارند. امیدوارم بتوانیم بازی خوبی را برابر آنها ارائه کنیم.»

مرفاوی در پاسخ به این سوال که آیا خستگی بازیکنان استقلال می‌تواند روی عملکرد آنها تاثیر بگذارد یا نه گفت:« خستگی چیزی است که وجود دارد اما ما سعی کرده‌ایم ریکاوری خوبی داشته باشیم. تابع برنامه سازمان لیگ هستیم و باید بازی کنیم. تلاش می‌کنیم از تمام بازی‌های باقی مانده امتیازهای لازم را کسب کنیم. قولی به هواداران نمی‌دهیم اما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم.»

مرفاوی در پاسخ به این سوال که جناح چپ این تیم در بازی‌های گذشته، عملکرد خوبی از خود ارائه کرده است، گفت:« این برنامه‌ای بود که از خیلی وقت قبل به فکر آن بودیم و برنامه‌ریزی کرده بودیم. در مراحل مقدماتی در دیدار برابر استقلال اهواز یوسفی را امتحان کردیم و سپس این برنامه خود را به مراحل نهایی رسانده و آرام آرام او را به این سطح رساندیم.»

صمد در مورد تحول تاکتیکی در استقلال و انجام بازی‌های روان یادآور شد: « باید روی مساله تاکتیک‌پذیری بازیکنان کار می‌کردیم. خوشبختانه تلاش‌های ما جواب داد و تا اندازه‌ای این مساله را جا انداختیم. البته هنوز کامل نشده و تا نهایی شدن این موضوع و رسیدن به حد مطلوب مورد نظر من فاصله داریم.»

او در مورد دیدار حساس استقلال با الاهلی عربستان در تهران گفت:« این دیدار بسیار مهم است و پایان کار نیست. ما دو بازی مهم را پیش رو داریم و باید با تمام توان به میدان برویم. در دیدار با الاهلی باید بسیار منطقی و اصولی بازی کنیم. برای این دیدار حساس برنامه ویژه‌ای داریم و پس از بازی با صبا تمرین‌ها را برای آن مسابقه انجام خواهیم داد.»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 52134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا کناری IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۸۹/۰۱/۱۴
    0 0
    ببخشید شما؟مگه استقلال مربی داره؟
  • علي اكبر IR ۰۷:۰۱ - ۱۳۸۹/۰۱/۱۵
    0 0
    در جواب اين دوست خوبمون آقاي كناري بايد بگم اولاً شما كه استقلالي نيستيد و با اين طرز فكرها در پي اين هستيد كه تيم را نابود كنيد و ثانياً يكم اطلاعات خود را بالا ببر چون اقاي مرفاوي مربي نيستند سرمربي هستند ثالثاً نكنه آقاي قعله نويي و اطرافيان ايشون تيم رو هدايت كردند تا اينجوري داره نتيجه مي گيره. به اميد موفقيت استقلال با همين كادر مديريتي و فني.