یک مامور نیروی انتظامی طی درگیری که برای دستگیری قاتل معلم ایرانشهری آغاز شده بود، پس از به هلاکت رساندن فرد شرور به شهادت رسید.

به گزارش مهر، عصر روز پنجشنبه عملیاتی برای دستگیری باند سارقان، اشرار و قاتل معلم ایرانشهر با همکاری اداره جرائم جنائی ایرانشهر آغاز شد که پس از لحظاتی درگیری و تبادل آتش، یکی از ماموران به نام ستوان یکم تقی زاده شهید شد.

در این درگیری مسلحانه یکی از اشرار معروف منطقه نیز که دارای پرونده سرقت مسلحانه، کشتار و راهزنی بود به هلاکت رسید.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده نیروی انتظامی ایرانشهر ضمن تائید این خبر به خبرنگار مهر گفت: شرور به هلاکت رسیده سال گذشته یکی از معلمان را در ایرانشهر به قتل رسانده بود. به گفته وی شهید تقی زاده با نثار جانش برای پایداری امنیت تا آخرین لحظات تلاش کرد.

شهید تقی زاده را باید شهید امنیت و آرامش مردم خطاب کرد

معاون امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: شهید تقی زاده را که در پس دستگیری قاتل معلم ایرانشهری به شهادت رسید را باید شهید امنیت و آرامش مردم خطاب کرد.

در پیام ارسالی علی اصغر میرشکاری به رسانه ها آمده است: سروان شهید محمد تقی زاده، جان خود را در راه دستگیری قاتل معلم ایران شهری در طبق اخلاص گذاشت و عاشقانه تقدیم کرد، تا ثابت کند که برای مقابله با کسانی که آرامش و آسایش مردم را به هم می زنند از نثار جانشان دریغ نمی کنند.

شهادت این افسر جوان و پرتلاش را به پیشگاه حضرت ولی عصر امام زمان عجل الله فرجه الشریف، مقام معظم رهبری، فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و فرمانده دلسوز و متعهد استان سیستان و بلوچستان سردار سرتیپ پاسدار حسین رحیمی و همکاران عزیز آن شهید در استان و خانواده محترم و عزیز شان تسلیت عرض می نمایم، برای آن شهید والا مقام علو درجات الهی و برای خانواده محترم به ویژه پدر و مادر بزرگوارشان صبر و بردباری از درگاه حضرت دوست مسئلت می نمایم.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 522958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۳
    36 1
    شهيد زيبا ترين كلمه و شهادت عاشقانه ترين مرگ است