گام عملیاتی دولت دراستان البرز برای مقاوم سازی اقتصاد داخلی/پرونده 168 واحد تولیدی استان رفع مانع شد

مقاوم سازی واحدهای تولیدی و صنعتی استانی که خود قطب صنایع کشور بشمار می رود و تلاش برای خاموش نشدن چراغ تولید یا همان روغن کاری چرخ های صنعت را می توان گامی عملیاتی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که قریب به دوسال است در البرز تشکیل می شود نامید. ستادی که با 22 جلسه در یکسال اخیر، پرونده 168 واحد نیمه فعال را به جریان انداخته و رفع مانع شده تا زنجیره ای از چرخه صنعت کشور متوقف نشود؛ گامی بلند که حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی بوده است.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از روابط عمومی پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سال جدید شنبه شب به ریاست سیدحمیدطهائی استاندار البرز در حالی برگزار شد که پرونده 6 واحدصنعتی، چهره به چهره در دیدار مسئولان با صاحبان و گردانندگان واحدهای صنعتی بررسی گردید.

این ستاد استانی که نزدیک به دو سال است در البرز تشکیل می شود با هدف برداشتن مشکلات موجود بر سر راه صنایع مستمر تداوم داشته است.

طهائی این ستاد را پیشقراول عملیاتی سازی گام های اقتصاد مقاومتی دانسته و در این رابطه می گوید: « سال گذشته 22 جلسه ستاد تسهيل و رفع موانع توليد در استان برگزار شد که 168 پرونده واحدهای توليدی با 223 مصوبه و حدود 70 درصد که عمده آنها نیز معوقات بانکی بوده به مرحله اجرایی و عملیاتی شدن رسیده است.»


استاندار البرز با بیان اینکه در دومین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سال جدید، 6 پرونده مورد بررسی قرار گرفت،اضافه می کند: « تمام تلاش این ستاد آن است که چراغ واحدی خاموش نشود و چرخ های صنعت در این استان متوقف نشود.»

نماینده عالی دولت در استان این ستاد را یکی از مصاديق شعار سال مبنی بر "اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل" می داند، آنچه كه مد نظر مقام معظم رهبري است.

استاندار البرز اظهار امیدواری دارد تا دغدغه های واحدهای صنعتی با تصمیمات این ستاد تسهیل شده و فعاليت های خود را ادامه و توسعه دهند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 526719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =