کشف 300 کیلوگرم موادمخدر در استان فارس طی 72 ساعت گذشته

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس از کشف 300 کیلوگرم موادمخدر طی شش عملیات جداگانه طی 72 ساعت گذشته در فارس خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از شیراز،سرهنگ  محمدجعفر تولايي  صبح امروز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: ماموران انتظامي شهرستان لارستان در پاسگاه چهار برکه، هنگام كنترل خودروهاي عبوري به يك دستگاه كاميون كشنده كمپرسي ولوو كه از سمت بندرعباس به سمت لارستان در حركت بوده، مظنون و پس از متوقف كردن خودرو در بازرسي از آن 110 كيلوگرم ترياك كشف و در اين رابطه دو قاچاقچي موادمخدر را دستگير كردند.

وي افزود: اين ماموران در عمليات ديگري در محور اصلي درز و سايبان به سمت لارستان از يك دستگاه خودرو وانت پيكان ۷۹ كيلوگرم ترياك كه به طرز ماهرانه اي در خودرو جاسازي شده بود، كشف كردند.

رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان فارس ادامه داد: در شهرستان بوانات نيز ماموران انتظامي آن شهرستان هنگام ایست وبازرسی مقطعی در جاده بوانات به سمت صفاشهر،‌ به یک دستگاه خودرو پژو۲۰۶ مشکوک و پس از متوقف كردن آن در بازرسی از اين خودرو ۱۵ کیلو۵۰۰ گرم تریاک كه به طرز ماهرانه اي در بطری هاي نوشابه جاسازی شده بود کشف و راننده و همسرش را دستگير كردند.

سرهنگ تولايي بيان كرد: در عمليات ديگري ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان پس از شناسايي يك قاچاقچي موادمخدر، مطلع شدند وي قصد انتقال مقادیري موادمخدر از استان بندرعباس به شیراز را دارد كه با استقرار در طول مسير تردد اين قاچاقچي خودرو پراید وي را كه در حامل همسر و دو فرزند خردسالش بود، در محور سروستان به سمت شیراز متوقف و در بازرسي از آن ۲۳ کیلوگرم ترياك كشف كردند.

وي اضافه كرد: ماموران انتظامي شهرستان داراب نيز پس از اطلاع از عبور يك محموله موادمخدر از اطراف آن شهرستان، در طول مسير تردد قاچاقچيان مستقر و يك دستگاه وانت مزدا متعلق به آنها را مشاهده، متوقف و در بازرسي از آن نزديك به 23 كيلوگرم حشيش كشف كردند.

رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان فارس گفت: در شهرستان سپیدان نيز ماموران در اجراي طرح ارتقا امنيت اجتماعي و مبارزه با موادمخدر، هنگام كنترل خودروهاي عبوري در جلوی پاسگاه انتظامي همايجان، از يك دستگاه خودرو سمند نزديك به 50 كيلوگرم ترياك كشف و در اين رابطه يك قاچاقچي موادمخدر را دستگير كردند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 529829

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =