۰ نفر
۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶

رئیس جمهوری سوریه اعلام کرد که تروریسم بخشی از بازی سیاسی شده است که هدف از آن ضربه زدن و تضعیف کشورهایی است که به مستقل بودن تصمیم خود پایبند هستند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اینترنتی العهد، بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه در دیدار با عبد القادر مساهل، وزیر الجزایر در امور کشورهای مغرب و اتحادیه آفریقا و اتحادیه عرب تصریح کرد، تروریسم دیگر یک مساله محلی نیست و بخشی از بازی سیاسی شده است که هدف از آن ضربه زدن و تضعیف کشورهایی است که به مستقل بودن تصمیم خود پایبند هستند.
اسد تاکید کرد معنا و مفهوم تروریسم دیگر تغییر کرده است و به ابزاری برای تضعیف کشورهای مستقل بدل شده است. 

اسد در این دیدار از موضع اصولی الجزایر در ایستادن در کنار سوریه قدردانی کرد و گفت که وضعیت در سوریه بهتر شده است و مردم سوریه به پایداری خود برای دفاع از سرزمینشان ادامه می‌دهند.

 

در این دیدار، روابط دو جانبه میان سوریه و الجزایر و اهمیت تقویت این مناسبات در تمامی زمینه‌ها به ویژه در سطح اقتصادی و گسترش چشم اندازهای همکاری میان دو کشور که در راستای خدمت به دو ملت برادر سوریه و الجزایر باشد، مورد بررسی قرار گرفت.

 

در این دیدار همچنین در مورد خطر تروریسم و اهمیت یکپارچه سازی تلاش‌های تمامی کشورها در مبارزه با آن صحبت شد.

همزمان، عبد القادر مساهل بر همبستگی الجزایر با مردم سوریه و حمایت از پایداری آنها در مقابله با جنگ تروریستی که در آماج آن قرار گرفته‌اند، تاکید کرد.

۵۰۵۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 530657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =