یکی از طلبکاران موسسه میزان اعتراض کرده چرا مطالبات بالای 40 میلیونی مردم از این موسسه توسط بانک صادرات، پرداخت نمی شود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سال گذشته، تقریبا هر روز اخباری درباره تجمع و اعتراض مردمی که در موسسه مالی و اعتباری میزان سرمایه گذاری کرده بودند در رسانه ها منتشر می شد. امسال اما، با حضور بانک صادرات و پرداخت بخش عمده ای از طلب مردم، این اعتراض کاهش چشمگیری پیدا کرده. با این حال، هنوز هم اعتراضاتی در این باره شنیده می شود.
یکی از مخاطبان در سرویس مشکلات مردم، دغدغه خود را درباره عملکرد بانک صادرات در دادن طلب مردم از موسسه میزان اینطور بیان کرده: با سلام. بعد گذشت 1.5 سال از مشكل و انحلال موسسه ميزان و 5 ماه از انتقال اين موسسه به بانك صادرات هنوز تا مبلغ 40ميليون تومان پرداخت شد قبل از سال جديد و هيچ خبري از پرداخت مبالغ بالاتر نيست.مردم گرفتار هستن اونم بعد گذشت اين همه وقت و مسولين پاسخگو نيستند.
در همین راستا، بانک صادرات با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد بخشی از مطالبات بالای 40 میلیونی مردم به صورت علی الحساب پرداخت می شود.
در بخشی از اطلاعیه شماره ٧ بانک صادرات ایران آمده است: با ارزیابی بخش دیگر از دارائیهای اعتباری توسط کارشناسان محترم مالی و اعتباری دادگستری امکان پرداخت سپرده های تا ٤٠٠ میلیون ریال فراهم گردید همچنین در این مرحله به سپرده گذاران با مبالغ بیش از چهارصد میلیون ریال بصورت علی الحساب مبلغ ١٢٠ میلیون ریال از طریق حسابهای افتتاحی نزد بانک صادرات ایران که حدود ١١ هزار نفر را شامل می شود از روز چهارشنبه مورخ ٢٦ اسفندماه ١٣٩٤واریز می گردد.
بنابراین سپرده گذاران محترم براساس آخرین شماره کد ملی به شرح ذیل با در دست داشتن اسناد و مدارکی که دلالت بر سپرده گذار بودن ایشان در تعاونی منحله میزان دارد و مورد تأیید هیات محترم تصفیه تعاونی مذکور می باشد و قبلاً در باجه های بانک صادرات ایران در شعب تعاونی منحله میزان و یا شعب بانک صادرات ایران اقدام به افتتاح حساب نموده اند، به شعب مذکور و یا شعب این بانک مراجعه و سپرده خود را دریافت و یا به عنوان سپرده گذار در بانک صادرات ایران باقی بمانند که در این صورت از شرایط مناسب ایجاد شده برخوردار می شوند.
این اطلاعیه می افزاید: تاکنون وجوه مربوط به ٢٨٤ هزار نفر از سپرده گذاران در بانک صادرات ایران واریز و موفق به دریافت سپرده خود شده اند. با پرداخت این مرحله تعداد سپرده گذارانی که موفق به دریافت سپرده خود می شوند بالغ بر ٣٠٣هزار و١٠٢ نفر معادل حدود ٩١ درصد از کل سپرده گذاران می شود. امیدواریم با اهتمام هر چه بیشتر کارشناسان محترم دادگستری و همکاری و مساعدت دستگاههای اجرایی استان خراسان فرآیند ارزیابی و انتقال دارائیها به بانک صادرات ایران سرعت و شتاب بیشتری گرفته تا امکان تعیین تکلیف سپرده سایر سپرده گذاران نیز بزودی فراهم گردد.


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 532366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هومن ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
    11 0
    با سلام.اين اطلاعيه مربوط به قبل سال هست و سال جديد هيچ پرداختي انجام نشده و ميگن بايد مشكل پديده حل بشه واسه بقيه حسابها.فقط مردم رو دارن ميچرخونن.هر ماه ميگن ماه ديگه متاسفانه.
  • بی نام IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
    10 0
    خدا خیرت بده پدر جان با اخبارت یه نگاهی به تاریخش بکن مربوط به دو ماه پیشه هرکی از راه پیدا میشه یه لگدی به میزانیهای بیچاره میزنه. خدا باعثو بانیشو تا قیامت لعنت کنه ..
  • احسان A1 ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
    9 0
    همه جا حق کشی و غارت بیداد میکنه و هرکس به فکر خودشه
  • مال باخته A1 ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
    12 0
    چه زمانی پرداخت ميشه بدبخت شدیم بخدا تا کی به انتظار بشینیم .ای خدا خودت به دادمون برس
    • بی نام IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
      7 0
      تا زمانی که شکم سران سیر بشه اون هم که سیر شدنی نیست
  • بدبخت IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
    5 0
    بدین پول ما رو دیگه . به خدا ما هم از همین نظام هستیم . خدایا خودت به داد ما برس
  • حسین A1 ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
    6 0
    خدا لعنت شما دوز دهای کثیف تا کی صبر کنیم دیگر پول ما بدهید بیچاره شدیم برای خرجی خانه موندیم
  • بی نام IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    6 0
    اخه چقدر ظلم پدرم از قصه فوت کرد وبه سپردش نرسید