مجوز اکران و نمایش فیلم سینمایی آتشکار ازسوی اداره کل نظارت و ارزشیابی معاونت سینمایی صادر شده است.

به گزارش ایلنا، مجوز نمایش این فیلم درحالی از سوی اداره نظارت و ارشیابی معاونت سینمایی صادر شد که برای آن شرط سنی تعیین شده است. براین اساس تماشای فیلم آتشکار برای افراد زیر 16 سال توصیه نشده است.

علیرضا سجادپور با اعلام این مطلب افزود: «اصلاحاتی مدنظر این اداره بود که به کارگردان اعلام شد و با اعمال این نظرات؛ مجوز نمایش فیلم صادر شده است. یکی از قیودات این بود که در هنگام نمایش؛ حتما باید این جمله که دیدن این فیلم برای افراد زیر 16 سال توصیه نمی‌شود؛ لحاظ شود.»

وی درباره تاخیر در صدور پروانه نمایش و مالکیت فیلم گفت: «درصد مشارکت شرکا در ساخت فیلم کاملا مشهود نبود که پس از مشخص شدن و رفع شبهات پروانه مالکیت فیلم نیز صادر شده است.»

علی سرتیپی (مدیر فیلمیران و پخش‌کننده فیلم سینمایی آتشکار) نیز با تاییدتعیین شرط سنی برای نمایش این فیلم افزود: «برای فیلم آتشکار شرط سنی 16 سال درنظر گرفته شده است اما زمان اکران آن هنوز مشخص نیست.»

آتشکارداستان مردی است که برای انجام عمل وازکتومی با مشکلات شخصی و خانوادگی مواجه است و در این میان حتی با روح پدر خود نیز درگیر می‌شود.

محسن امیریوسفی؛ فیلم آتشکار را با حضور حمید فرخ نژاد، محمد ماهوش، مینا مصطفی‌پور، مهرداد جلوخانی و عبدالرضا صرامی کارگردانی کرده است. نمایش محدود آتشکار در جشنواره فیلم فجر و بعداز آن؛ با استقبال خوب منتقدان و تماشگران همراه بود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 53314

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =