حساسیت مسابقات هفته بیست و نهم لیگ برتر باعث شده بود که نتیجه سه بازی به طور لحظه به لحظه از سوی اهالی فوتبال چک شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال شاید حتی از هفته ای که دربی در آن برگزار می شد هم حساس تر بود. این بار هواداران پرسپولیس و استقلال نتایج را به خاطر سرنوشت قهرمانی لیگ دنبال می کردند. نزدیک بودن امتیازات تیم های صدر جدول هم باعث شده بود که هیچ تیمی خیالش بابت قهرمانی در این هفته راحت نشود. پرسپولیس، استقلال خوزستان و استقلال هر سه امتیاز برابر داشتند و همین باعث شد ثبت هر نتیجه ای در بازی های این هفته، شانس هیچ کدام از این سه تیم را برای رسیدن به قهرمانی، از بین نبرد.
استقلال به عنوان صدرنشین لیگ و تیمی که بیشتر از دو تیم دیگر شانس قهرمانی داشت، بازی با تراکتورسازی را خوب شروع کرد. این تیم در دقیقه 14 توسط امین حاج محمدی به گل رسید. اما تراکتوری ها خیلی زود بازی را مساوی کردند. تراکتورسازی گل دوم را هم در نیمه اول زد و با برد به رختکن رفت. اما استقلالی ها در نیمه دوم به سرعت بازی را مساوی کردند تا شانس خود را برای قهرمانی، کم نکنند. اما قلعه نویی و تراکتورسازی کم نیاوردند. نانگ در دقیقه 78 سومین گل تراکتورسازی را زد تا دوباره زندگی به کام استقلالی ها تلخ شود. مسابقه با نتیجه سه بر دو به سود تراکتورسازی به پایان رسید تا استقلال تهران شانس قهرمانی خود را به حداقل برساند.
در تبریز هم پرسپولیس باید فقط به برد فکر می کرد. این تیم در دقایق 31 و 42 توسط فرشاد احمدزاده و محمد انصاری به گل رسید و با نتیجه خوبی به رختکن رفت. در نیمه دوم گسترش در دقیقه 56 یکی از گل ها را جبران کرد اما پرسپولیس در دقیقه 69 گل سوم را زد تا نشان دهد که فقط به برد فکر می کند. امید عالیشاه در دقیقه 85 هم دروازه گسترش را باز کرد که این اتفاق خوبی برای سرخپوشان بود چراکه تفاضل گل آن ها به تفاضل استقلال خوزستان نزدیک شد. اما گسترش دو دقیقه بعد گل دوم خود را زد تا مسابقه 4-2 شود و پرسپولیس هم دوباره از نظر تفاضل گل با استقلال خوزستان فاصله بگیرد. بازی پرسپولیس و گسترش فولاد با نتیجه 4 بر 2 به سود تیم تهرانی به پایان رسید.

از طرفی استقلال خوزستان هم با یک گل از حریف خود جلو بود و این بیش از هر چیزی باعث نگرانی هواداران استقلال و پرسپولیس می شد. استقلال خوزستان این هفته مهمان پدیده بود اما در دقیقه 30 توسط حسن بیت سعید به گل رسید. استقلال خوزستان با همین یک گل به پیروزی رسید تا با خیال راحت خودش را برای مسابقه هفته سی ام آماده کند.

نتیجه مسابقات هفته بیست و نهم و همچنین جدول رده بندی لیگ را می بینید.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 534745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =