مهر نوشت:معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه تغییر فرمانداران در خوزستان یک امر عادی است، گفت: تغییر استانداران همیشه در دستور کار وزارت کشور وجود دارد.

محمدحسین مقیمی در پاسخ به این سوال که با توجه به تغییر فرمانداران در استان خوزستان آیا تغییر استانداران و فرمانداران در دستور کار وزارت کشور قرار دارد، گفت: تغییر استانداران و مدیران همیشه در دستور کار وزارت کشور وجود دارد.

وی با بیان اینکه تا پایان دولت ممکن است تغییر و جابه‌جایی داشته باشیم، در مورد تغییرات در استانداری خوزستان گفت: چند نفر از فرمانداران این استان جابه‌جا شده‌اند، البته تاکنون در این مورد با وزارت کشور صحبتی نشده است، اما استاندار می‌تواند از اختیارات خود در این زمینه استفاده کند.

مقیمی تاکید کرد: البته جابه‌جایی فرمانداران در خوزستان یک امر عادی است و تنها یک جابه‌جایی بوده است.

بعد از برگزاری انتخابات مجلس دهم ، خبرهایی مبنی بر تغییر برخی استانداران بدلیل نتایج انتخابات در رسانه ها مطرح شد که حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور این موضوع را تکذیب کرد.

اما پیش از این نیز وزیر کشور در گفته بود هر وقت به این نتیجه برسم که استاندار یا فرمانداری توانایی ایفای مسئولیت ندارد او را عوض می‌کنم،‌ حتی اگر در شب انتخابات هم به این نتیجه برسم که فرماندار یا استانداری توانا نیست او را عوض می‌کنم.

23216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 534849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    0 0
    مردم خواهان تغییر استانداران اصولگر و احمدی نژادی مشهد کرج و اصفهان و مازنداران هستند و هم چنین تغییر سیف نعمت زاده طیب نیا و رحمای فضلی اصولگزا و همچنین انتصاب یک وزیر علوم اصبلاح طلب مثل توفیقی و فرجی دانا...