زمزمه‌های رفتن سرافراز و آمدن عسگری / در ساختمان شیشه‌ای صداوسیما چه خبر است؟

خبری که از ماه‌ها پیش زمزمه می‌شد، این هفته رسانه‌ای شد تا ماجرای ماندن و رفتن سرافراز از ساختمان شیشه‌ای جدی‌تر از گذشته در فضای رسانه‌ای ایران مطرح شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،‌ زمزمه‌های رفتن محمد سرافراز از صداوسیما اگرچه از پیش از تعطیلات سال نو شمسی آغازشده بود، اما در هفته‌ی سوم اردیبهشت بیش از گذشته به گوش رسید و حتی پای جانشین احتمالی او هم به رسانه‌ها باز شد.

پیش از عید رسانه‌ها، هم از استعفای سرافراز خبر دادند و هم از حضور نیافتن او در محل کارش، روابط عمومی سازمان صداوسیما همه‌ی این اخبار را تکذیب کرد و حتی در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که با سایت‌های خبری که چنین اخبار کذبی را منتشر کرده‌اند برخورد خواهد کرد.

از اوایل هفته‌ی جاری بار دیگر ماجرای رفتن سرافراز از صداوسیما مطرح شد، این بار اما ماجرا با سری گذشته تفاوت داشت و نام جانشین احتمالی او هم در کنار خبر رفتنش منتشرشده بود.

سایت خبری تابناک امروز نوشته: «برخلاف برخی شایعات در فضای مجازی که از آغاز فعالیت جانشین سرافراز در این سازمان حکایت دارد، هنوز جانشین سرافراز به جام جم نیامده است و مجموعه صداوسیما در انتظار رونمایی از مدیر قطعی رسانه ملی سازمان برای دوره آینده است. مهم‌ترین گزینه‌ای که در فضای رسانه‌ای موردتوجه قرارگرفته علی عسگری معاون فنی سازمان صداوسیما در دوره عزت‌الله ضرغامی است اما همچنان نام غلامعلی حداد عادل و حسن خجسته نیز در میان گزینه‌ها شنیده می‌شود.»

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 535106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هموطن A1 ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
    1 1
    چرا بعضی نظرات رو نشون نمیدی ، چراااااااااا؟ پرداخت سنوات بازنشستگان صدا و سیما همچنان در ابهام حق بازنشستگان رو ندادند ، چه کسی پاسخگوست ؟؟؟؟؟؟؟؟