یکی از نمایندگان تهران، برجام را بی دستاورد خواند و خطاب به رئیس جمهور گفت: چرا به جای عذرخواهی از مردم، طلبکارید!

به گزارش خبرآنلاين، مسعود ميرکاظمي وزير نفت دولت احمدي نژاد در نطق امروز خود با اشاره به تصويب برجام، گفت: اي کاش دولت به جاي ناله در پرداخت يارانه کمي به نارضايتي مردم در اين زمينه توجه مي کرد، همان گوش‌هاي ناشنوايي که انتقادات را در راستاي همسويي با رژيم صهوينيستي قلمداد مي کرد.

اهم اظهارات وي از اين قرار است:

*هيچ ضمانتي براي اجراي برجام نيست و براي عذرخواهي از مردم، طلبکارانه مي گويند که دستاوردهاي زيادي داشتند.

*چرا امروز عده اي برجامي که نتيجه اي ندارد را پرنتيجه جلوه مي دهند؟ آنها در زمين خودي بازي مي کنند يا در زمين دشمن؟ نفوذ همين است!

*افرادي که مي گفتند از تاخير برجام روزانه ميلياردها دلار ضرر مي بينيم چرا هزينه هاي تاخير پسا برجام را محاسبه نمي کنند؟

*آقاي روحاني مردم حس کرده اند که برجام جز سرابي بيش نبود و حتي بدنه اعضاي هيات دولت از ظريف و عراقچي  و سيف نيز به اين موضوع اعتراف مي کنند. برگرديد و به کتاب ديپلماسي هسته اي که خودتان نوشته ايد مراجعه کنيد، بعد از تعهد ايران و تعليق هسته اي با عدم اجراي تعهدات آمريکا و اروپا روبرو شديد و شما طي نامه اي به البرادعي از شکست اجباري مذاکرات ياد کرديد و نوشتيد اگر نگوييم «هيچ»، اما ايران به دستاوردهاي اندکي رسيد. تاريخ تکرار شده چرا عبرت نمي گيريد و دوباره هزينه مي کنيد؟ خوب مي دانيد که اگر از برجام برگرديد، بار ديگر آتش تهديدها افزايش مي يابد کما اينکه از هم اکنون آغاز شده است. شما هيچ ابزاري براي اعمال فشار نداريد و وزارت خارجه تنها فشار ايميلي مي آورد که گويي ابزار برنده اي است!

*برجام نه تنها دستاوردي نداشته بلکه فعالان اقتصادي را را هم معطل کرده و رکود بيشتري را در کشور دامن زده است.

*حکايت برجام و دستاوردهاي آن حکايت خياطي است که اصلا لباسي براي پادشاه ندوخته بود و او را برهنه با لباسي خيالي به ميان مردم فرستاد و مردم از ترس پادشاه براي او به به و چه چه مي کردند. در حالي که آبروي پادشان رفته بود! الان هم عده اي به دروغ از برجام و دستاوردهاي آن سخن مي گويند در حالي که اصلا چيزي وجود ندارد.

*تاکيدتان بر اجراي برجام دو سه هم جاي تعجب دارد و معلوم نيست از کجا ديکته مي شود و برخي رسانه ها به اين پروژه ضد امنيت ملي دامن مي زنيد. چرا با رفتار دوگانه و در سايه رهبري حرف خودتان را مي زنيد؟ حتما شوراي نگهبان در تاييد صلاحيت ها به اين رفتارهاي دوگانه توجه مي کند.

*وزراي ميليارد شما و تفاخرشان در استفاده از خودروهاي لوکس  با روحيه شهيد پروري مردم هماهنگ نيست.

*خاطره اي از آيت الله مدني نقل کنم. ايشان با اشاره به داستان يوسف و زليخا گفت که زنان ملامتگر زليخا، با ديدن يوسف، دست خود را حين پوست کردن ترنج برديد. ايشان سپس به گريه افتاده و گفتند نکند در محشر قيامت، محمدرضا پهلوي جلوي ما را بگيرد و بگويد ديديد که وقتي ترنج به دستتان دادند، شما هم دستتان را بريديد!

2727

 

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 537187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 31
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    چرا در ماجرای بابک زنجانی کسی میرکاظمی رو محاکمه نمی کنه؟؟
  • بی نام A1 ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    97 8
    ان هایی هم که از برجام انتقاد می کنند کاسب و دلال تحریمند که با تحریم ها جیب های خود و اطرافیانشان پر شده بود در حالیکه وضع مردم خراب تر
  • بی نام IR ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    87 6
    برادر، خودت الان در مجلس و هم در زمان دولت آقای احمدی نژاد، جزو نفوذیها محسوب نمیشید؟ دستاورد شما آقا بابک و مرتضویها نیستند؟
  • بی نام IR ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    77 4
    تو خوبی آقای میرکاظمی البته بابک زنجانی هم مثل شما خوبه
  • امید A1 ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    71 7
    همین که متونیم نفت بفروشیم خودش بزرگترین دستاورده.
  • بی نام GB ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    70 6
    "نکند در محشر قيامت، محمدرضا پهلوي جلوي ما را بگيرد و بگويد ديديد که وقتي ترنج به دستتان دادند، شما هم دستتان را بريديد" در این یکی اصلاً شکی نکنید. نه تنها دستتان را بریدید بلکه هم دستان خود و هم دستان ملت را اساساً قطع کردید . . . .
  • کوروش IR ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    78 8
    هر جا سخن از بی منطقی هست احمدی نزادیها میدرخشند
  • بی نام IR ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    61 5
    چرا پرونده این را بیرون نمیارن ببینیم چکارهس
  • یک ایرانی A1 ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    57 5
    همینه دیگه ، وقتی این اقای وزیر رو بخاطر بابک زنجانی هیچ بازخواستی نمی کنن ، وقتی ایشون رو بخاطر اقدام خیانت بارشون در زمینه تعطیل کردن یک شبه سوآپ نفتی و هزینه های مستقیم و غیر مستقیم وارد شده به کشور هیچ بازخواستی نمی کنن ؟ همین میشه که ایشون با کمال وقاحت میان اینطوری صحبت میکنن. بسیاری از دست اوردهای برجام دیدنی نیستند چون در صورت عدم توافق نمایان می شدند ، مانند ناتوانی از فروش حتی یک بشکه نفت و یا دور شدن شبح جنگ از سر این مملکت و مردمش. وقتی کسی خواب باشه میشه بیدارش کرد ولی وقتی خودش بخواب بزنه غیر ممکنه بشه بیدارش کرد.
  • بی نام A1 ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    59 3
    شما خیلی به مردم توجه کردید بسه کاری که شما با این مملکت کردید آرزوی اسراییلی های جنایت کار بود که به دست شما برآورده شد
    • بی نام FI ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
      1 1
      احسنت
  • حسین A1 ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    63 6
    روحانی متشکریم.
  • بی نام IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    63 4
    این حرفا کاملا شامل خودتم می شه
  • بی نام A1 ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    65 4
    ایشان نگران پرونده ایست که بعد از دوران اتمام مصونیتنمایندگی برای ایشان مفتوح است آیا عملکرد ایشان در وزارت صنعت و نفت زیر ذره بین رفته است ؟ خالی شدن شرکتهای صندوق بازنشستگی نفت، سوآپ و ... بگذریم و به اموال ایشان برسیم خانه ای که در ونک دارند دختر ایشان به همراه فرزند دیگر نماینده مجلس در استرالیا از بورس تحصیلی استفاده کردند.مدارک ایشان بررسی شده است ؟
  • محمد RO ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    40 3
    خداوند فرموده اگه کسی به شما بدی کرد ، بر شما واجب که دعاش کنید حالش خوب بشه، ما برای شما و تمام کسانی که خودشون مسبب این اوضاع اقتصادی بد شدن دعا می کنیم که حال افکار و تصمیم هاتون خوب بشه اما کاش مردم هم تریبون دستشون بود تل شما مسولین هم نقد ما رو میشنیدین نه برای تخریب بلکه برای بهتر شدن . ان شا ا... که خدا حالتون رو خوب کنه.
  • بی نام A1 ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    66 2
    ایشون درباره تورم نجومی دولت احمدی چیزی نگفتند؟
  • علي A1 ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    52 0
    از اينكه ملت با اينهمه فساد و اختلاص زيرپا له نكرده شاكي هستن ديگه حق دارن با ماشين ها و ويلاهاي آنچناني و تحصيل تو امريكا و انگليس به ريش ملت بخندن
  • دانشجوی سابق A1 ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    56 1
    جناب میرکاظمی سال ها پیشخیلی سال پیش در دانشگاه علم و صنعت نگهداری و تعمیر درس می دادید و من دانشجوی شما بودم. بعد از سال ها در وزات خانه ای کار می کردم که شما مدتی وزیرش بودید. خیلی کلام را طولانی نکنم تا حدودی شما را می شناسم و می دانم که تا چه اندازه حقیقت را برعکس کرده اید. می دانم که شما برای تدریس معلم خوبی بوده اید اما برای وزارت وزیری واقعا نامناسب. رکود وحشتناک اقتصاد ما یک دلیل و یک علت ندارد اما به یقین می گویم که یکی از بزرگ ترین دلایل این رکود وحشتناک دولت فخیمه ی مورد تایید شما و وجود کسانی مثل جناب عالی بر مصدر وزارت است. معلم ارجمند سال های دور من از خدا پروا کن . همین
  • محمد IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    45 15
    برجام داره به مرور اثرات خودش رو میذاره و ما مردم از آقای روحانی و ظریف بابت برجام متشکریم شما نگران نباش آقای دلواپس و کاسب تحریم.
  • بی نام GB ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    38 16
    انشاالله خداوند هرچه زودتر لباس عافیت بر تن این بنده خدا که تا حالا خواب تشریف داشتند نماید
  • بی نام IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    18 53
    من کاری با این نماینده و غیره ندارم... انتظاراتی که جناب اقای روحانی و تیم هسته ای برای مردم ایجاد کردند، واقعا محقق نشده است. این برجام یک دستاورد مهم دارد و آن اینکه ما باید کشورمان را خودمان بسازیم و اعتماد و نگاه به دیگران اشتباه راهبردی است. آمریکا برای دوستان خود خیانت می کند چه رسد به ما که دشمنش هستیم.
    • بی نام A1 ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
      44 6
      ما با کسی دشمنی نداریم
  • سبز A1 ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    51 11
    آبو بریز همونجا که میسوزه برادر
  • بی نام RO ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    از هر طرف که رفتم جز وحشتم نیافزود . یا مهدی ادرکنی
  • سعید RO ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    6 0
    بس است دیگه به خدا خسته شدیم ازاین چرندیات .آقا مردم را چی فرض کرده اید؟حالا دیگه مردم شما راخوب می شناسندوآنطورکه شمافکرمیکنیدهالو نیستند وخوب وبد را خوب تشخیص میدهند،لطفآ بخاطر دلواپسی آب رادر هاون نکوبید.
  • غلامرضا IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    1 0
    پرروتشریف دارید.
  • محمد گرگان A1 ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    1 0
    جناب میرکاظمی فرمایشتان تا حدود زیادی درست است واقعا مسولین باید با شجاعت اعلام کنند در قبال برجام که صادقانه اجرا کردیم انان خلف وعده کردند بی تعارف./.
  • عادل A1 ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    5 0
    از رییس جمهور محبوب جناب روحانی راضی هستم چون: در زمان ایشان و با تدبیر ایشان تورم فاجعه بار 40درصدی به 12 درصد رسیده رشد اقتصادی منفی و پس رفت اقتصاد کشور تبدیل به رشد مثبت شده وضعیت اقتصادی بهبود یافته آن هم نه در زمان نفت بالای 100 دلار که با نفت 35 دلار و شرایط بی پولی دولت درحالیکه سالها وقت لازم است تا خسارتهای دوران تحریم جبران شود چون دیگر نیازی به تحویل نفت به دلالها برای فروش نیست ،چون در زمان ایشان نبود که قیمت دلار از 1000 به بالای 3000 رسید چون شخص معقول و منطقی و معتدلی هستند چون می بینم که باوجود همه تنگناهای مالی فازهای پارس جنوبی درحال بهره برداری هستند و دیگر کمتر بخاطر دزدی قطر از این منبع مشترک عظیم حرص می خورم چون دلسوز واقعی منافع ملی هستند...
  • رامین A1 ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    7 0
    مرد حسابی دکل نفت و با چند صد میلیارد دلار غیب کردی حالا اومدی طلبکار هم هستی
  • علی اصغر حاجیلو IR ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
    6 0
    واقعا باید افسوس خورد که چرا این افرادی که خودشانرا پیرو اسلام ناب محمدی مینامند اینچنین گستاخانه قلب واقعییت میکنند ایا از اثرات سو بیانات خود برجوانان اگاه نیستند
  • بی نام GB ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
    0 0
    چه قدر نجیبانه