نامزد ریاست فدراسیون فوتبال که در رقابت با مهدی تاج شکست خورد، درباره نامه اعتراض‌آمیزش به دبیر مجمع فدراسیون فوتبال توضیح داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مصطفی آجرلو نامزد انتخابات فدراسیون فوتبال اعلام کرد که خواهان رسیدگی به موضوع 5 رای انتخابات فدراسیون فوتبال است که او آن‌ها را "باطله" می‌داند و به همین جهت نامه‌ای خطاب به دبیر مجمع فدراسیون فوتبال نوشته است.
آجرلو در این رابطه گفت: از اینکه رسانه‌ها در ایران بیدار هستند و با دقت بالای خود بر روند امور نظارت می‌کنند و پیگیری آن‌ها باعث شد که بخشی از آنچه رفتارهای غیر قانونی و فرادستی در انتخابات نامیده می‌شد عیان شود، خوشحالم. پس از انتخابات فضای ایجاد شده برای یک نامزد را حاصل دخالت معاون اول رییس جمهور و وزارت ورزش دانسته‌ام و اعتراض خود را اعلام کردم.
وی مدعی شد: در آن زمان برخی از دوستان به من توصیه کردند که از واژه کودتا در انتخابات فدراسیون فوتبال استفاده کنم اما من واقعا نمی‌خواهم از این واژه استفاده کنم و ترجیح می‌دهم به همان ساماندهی آرا و فشار برای پیروزی یک نامزد اشاره کنم که البته شاهد چنین ساماندهی در حکم وزیر ورزش برای رییس فدراسیون فوتبال بودیم. به نظرم برای اهل اشاره و نظر، این حکم حاوی تمام واقعیت‌ها درباره این انتخابات است.
نامزد ناکام ریاست فدراسیون فوتبال در ادامه گفت: یکی از نشانه‌های این ساماندهی در 5 رایی نمایان شد که خوشبختانه توسط رسانه‌ها پرده از آن برداشته شد. از همین رو نامه‌ای خطاب به دبیر مجمع نوشتم و از ایشان خواستم که به موضوع رسیدگی کند. همچنین از سازمان بازرسی کل کشور و هیات رییسه مجمع فدراسیون هم که شامل ناظران انتخابات است، می‌خواهم که این موضوع را بررسی کنند.
آجرلو ادامه داد: بروز این اتفاق و باطل شدن برخی آرا باعث می‌شود که مشروعیت انتخابات زیر سوال برود و از همین رو لازم است که مسئولان به سرعت نسبت به این شبهه واکنش نشان دهند. طبق بند 4 ماده 22 اساسنامه، تخلفاتی صورت گرفته که برخی از حقوقدانان هم بر آن تاکید دارند.
او در پایان گفت: وجود رسانه‌ها اجازه نمی‌دهد که تخلفات در فوتبال پنهان بماند و این باعث خشنودی است و ما را به آینده امیدوار می‌کند.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 537332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =