ملت ایران در جنگ اقتصادی نیز پیروز خواهد شد

استاندارالبرز با گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر و معجزه خواندن این پیروزی بزرگ، گفت: ملت مسلمان و قهرمان ایران همانطور که هشت سال دفاع مقدس را با کمترین تجهیزات نظامی با موفقیت پشت سر گذاشت، امروز نیز در جنگ اقتصادی پیروزمیدان خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، "سیدحمیدطهائی"روز دوشنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان البرز به مناسبت سالروز فتح خرمشهردر امامزاده محمد(ع) کرج برگزار شد، افزود: دشمن بعثی با حمایت قدرت های بزرگ جهانی در سال 59 جنگی نابرابر بر ایران اسلامی تحمیل کرد و بخشی از شهرهای کشورمان رابه اشغال درآورد.

وی ادامه داد: درآن زمان انقلاب اسلامی تازه شکل گرفته بود و سازوکار نظامی ما با دشمن تا دندان مسلح همخوانی نداشت.

طهائی گفت: با این اوصاف لطف خداوند دشمن مورد حمایت استکبار جهانی را در خرمشهر به شکست کشاند و ملت مسلمان و ولایتمدار ایران از معجزه ای بزرگ بهره مند شد.

استاندار البرز بیان داشت: دشمن درآن زمان با تجهیزات کامل به جنگ با ایران پرداخت اما به رغم محدودیت تجهیزات نظامی رزمندگان پرافتخار اسلام پیروز میدان شدند.

وی خاطرنشان کرد: خرمشهر با مظلومیت اسیر دشمن شد و دشمن با افتخار به دنبال پیروزی های بعدی بود.

استاندار گفت : به دنبال این پیروزی عظیم دشمن عقب نشینی کرد و این مهم همیشه رمز پیروزی انقلاب اسلامی است .

طهائی افزود: دشمن امروز جنگ را تغییر داده و جنگ اقتصادی بوجودآورده که ما نیز با تجربه گذشته و ایمان به خدا همواره پیروز میدان خواهیم بود.

وی یادآورشد: اکنون حصر اقتصادی شکسته شده و تلاش براین است که امسال که مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام گذاری کردند بتوانیم به برکت خون شهدا دراین میدان پیروز شویم .

درپایان این آیین گلزار شهدای امام زاده محمد (ع) کرج با حضور مسئولان استان البرز وخانواده معظم شهدا گلباران شد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 539310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =