رئیس فدراسیون فوتبال می گوید پس از ناکامی تیم های باشگاهی در آسیا برای آنها نامه ای نوشته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال امروز میهمان برنامه ورزش و مردم بود. او در بخشی از حرف هایش درباره جلسات با کی روش گفت: «100 ساعت با او حرف زدم. بحث اصلی اش این است که یکی دو تا پا دیگر در زمین چمن بپیچد، دیگر مجال بازیکن آوردن ندارد. ما زمین دستگردی را برای تیم ملی بستیم ولی چون زیاد در آن زمین تمرین شده، خراب شده است. زمین نفت خوب است ولی استاندارد نیست. آزادی هم کمک کرده. زمین شماره دو را ما خاک برداری کردیم. فکر می کنم دارد کارها انجام می شود. کی روش می گوید یک هم خاکبرداری شود تا به برج 7 یا 8 امسال برسد. این کار عملیاتی است ولی با پیمان کارهای داخلی، خیلی سخت است.»
تاج با امیدواری ادامه می دهد: «بحث ایفمارک حل شده است و دیگر مشکلی نیست.» او درباره میانگین سنی تیم ملی هم می گوید: «تیم ملی میانگین سنی اش 24.9 است. به نظر می رسد که تیم ما روپای خیلی خوبی داریم. ما باید از این خوشحال باشیم و مسیرمان را ادامه بدهیم.»
تاج همچنین درباره ناکامی تیم های باشگاهی ایران در آسیا هم می گوید: «قرار است در مورد رقابت‌های لیگ یک آسیب شناسی صورت بگیرد. در مجموع باید به فکر آسیا باشیم و در همین خصوص به تیم‌های ایرانی نماینده ایران نامه نوشته‌ام تا با شکل بهتری خودشان را برای این رقابت‌ها آماده کنند.»

خلاصه ای از حرف های تاج را هم در زیر می خوانید:
*ما طلبی نزدیک به 2 میلیون دلار از فیفا طلب داریم. فکر می کنم ما هیچ بدهی بابت پاداش بازیهای تیم ملی نداریم.
* نمی شود یک روزه بازی تدارکاتی برنامه ریزی کرد و باید از 6 ماه قبل انجام می شد. رئیس فدراسیون کره یک هتلی را برای اسپانیایی ها گرفته بود که بسیار فوق العاده بود. کره ای ها 2 میلیون دلار پول داده بودند تا با اسپانیا بازی کنند. این مبلغ تقریبا 8 میلیارد تومان می شود که ما توان پرداخت آن را نداریم. با این حال بازی با مقدونیه و قرقیزستان نیز برای ما مفید است. در ادامه نیز با ارمنستان بازی می کنیم و در اتریش نیز اردو می زنیم.
*وزارت ورزش در انتخاب دبیر کل یا دیگر مسئولان فدراسیون دخالتی نمی کند.
* ساکت به عنوان مشاوره بنده در سرپرستی دفتر مدیریت و پیگیری مدیریت تیمهای ملی حضور دارد و مشغول به کار شده است.
*از کفاشیان که یک نیروی ارزشمند است، کمک می گیرم. او یک کرسی در کنفدراسیون آسیا دارد که مدت زیادی طول می کشد تا به دست بیاید.
* من سعی کردم در یک ماه اخیر آرامش را اطراف تیم ملی برقرار کنم. تیم ملی کره را من خیلی قوی ندیدم چون از نزدیک بازی را دیدم. آنها 6 گل خوردند و 6 گل هم نخوردند. به هر حال کره حریف اصلی ماست.
*من با آقای دادستان درباره فساد و دلالی در فوتبال ملاقات داشتم و خواستم که فساد در هر جایی است، برخورد شود. او گفت که مشکل خاصی نیست و چیزی از کمیسیون اصل 90 به ما نرسیده است. دلالیسیم یک پدیده شومی است که وارد این ماجرا شده است. اولین جلسه اش روز چهارشنبه بود که ما گفتیم که هر کسی کارنامه قوی داشته باشد، مجوز می گیرد. کمیته اخلاق را هم خواستیم، به صورت جدی به مسائل رسیدگی کند و پرونده سوشا مکانی نیز بررسی شد.

252 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 544779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =