۰ نفر
۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۰

معاون توسعه مدیریت و منابع و سرپرست معاونت های حقوقی و هماهنگی امور استان ها، معاونت فنی و معاونت برنامه ریزی و نوآوری بیمه ایران منصوب شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، طی احکام جداگانه ای از سوی مدیرعامل بیمه ایران، معاون توسعه مدیریت و منابع و سرپرست معاونت های حقوقی و هماهنگی امور استان ها، معاونت فنی و معاونت برنامه ریزی و نوآوری بیمه ایران منصوب شدند.
طی این احکام، آقایان نعمت الهی به سمت معاون توسعه مدیریت و منابع، زاهدنیا سرپرست معاونت برنامه ريزي و نو آوري، جهانگیری در سمت سرپرست معاون فنی و پورکاویان به عنوان سرپرست معاونت حقوقی و هماهنگی امور استان ها، شعب و نمایندگی ها منصوب شدند.
انتصاب های انجام شده همگی از بدنه خانواده بیمه ایران بوده و مدیران منصوب شده پیش از این نیز از مدیران قدیمی و باتجربه بیمه ایران بوده و در سمت های مدیریتی بیمه ایران انجام وظیفه می کردند.

با توجه به اینکه احکام جدید در بیمه ایران براساس مطالعات و کارشناسی های گسترده در جهت اعمال حاکمیت حرفه ای و نوین در شرکت و پس از تایید ساختار جدید بیمه ایران از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور صادر شده است، آقایان افتخاری و حیدری همچنان به عنوان اعضا موثر هیات مدیره بیمه ایران به فعالیت ادامه خواهند داد.
3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 545039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =