امام جمعه نهاوند با بیان اینکه خروجی مصوبات این شورا راضی‎کننده نیست، گفت: مردم باید با خروجی مصوبات، تأثیرگذاری این شورا را لمس کنند.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از نهاوند ؛ حجت‎الاسلام عباسعلی مغیثی ، امام جمعه این شهر که در شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: از مهمترین وظایف این شورا سیاستگذاری فرهنگی و اجتماعی در بخش‎های مختلف است.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه خروجی مصوبات این شورا راضی‎کننده نیست، گفت: مردم باید با خروجی مصوبات، تأثیرگذاری این شورا را لمس کنند.

امام جمعه نهاوند به مهمترین معضلات فرهنگی در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: اعتیاد، طلاق، بدحجابی و فقر فرهنگی از اساسی‌ترین معضلات فرهنگی نهاوند هستند که باید برای مقابله با هر یک از آنها راهکار فرهنگی ارائه شود.

کریم حمیدوند، فرماندار نهاوند نیز در این شورا گفت: ریشه معضلات و مشکلات فرهنگی را می‌توان با ارائه راهکارهای کارشناسی شده فرهنگی توسط نخبگان حل کرده و به نتیجه رساند.

وی از اجرایی نشدن مصوبات این شورا انتقاد کرد و اظهار داشت: اگر تعداد مصوبات کم اما پربار باشد؛ می‎شود به نتیجه دلخواه آن نیز امیدوار بود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 546486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =