۰ نفر
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱

ایرنا نوشت: وزارت دفاع روسیه از کشته شدن یک نظامی این کشور در سوریه که مانع ورود خودرو تروریست انتحاری به محل توزیع کمک های انسانی در سوریه شده بود، جان خود را از دست داد.

وزارت دفاع روسیه امروز (یکشنبه) اعلام کرد: یک نظامی روس هنگام توزیع کمک های انسانی، بر اثر حمله تروریست ها در سوریه کشته شد.
بنا به اعلام این وزارتخانه، گروهبان آندره تیموشنکوف در حال تلاش برای متوقف کردن یک خودرو حامل تروریست انتحاری در استان حمص که به سوی کاروان کمک های انسانی حرکت می کرد، کشته شد.

با تلاش این نظامی روس خودرو انتحاری نتوانست به محل توزیع کمک های انسانی برسد و متوقف شد.
آخرین مورد کشته شدن نظامی روسیه روز جمعه گزارش شده بود.

به گفته سخنگوی مرکز روسی نظارت بر آتش بس سوریه مستقر در پایگاه حمیمم، یک سرباز روسی مجروح شده در استان حمص، که در بیمارستان نظامی مسکو بستری شده بود.درگذشت.

سوم آذر ماه سال گذشته نیز یک خلبان روس پس از سرنگونی هواپیمای خود با شلیک موشک جنگنده ترکیه در حریم هوایی سوریه و در حالیکه با چتر بیرون پریده بود با تیراندازی تروریست ها به قتل رسید.

همان روز نیز یک سرباز روسیه حاضر در عملیات جستجوی خلبان روسی نجات یافته از هواپیمای ساقط شده بر اثر تیراندازی تروریست ها در استان لاذقیه جان خود را از دست داد.

حدود سه ماه پیش هم یک افسر روس که ماموریت هدایت بمباران های هوایی روسیه علیه مراکز تحت کنترل داعش را در تدمر برعهده داشت در این منطقه کشته شد.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 548061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =