برخی از مخاطبان گلایه کرده اند به بهانه دریافت کارت امدادخودرو کلاه سر آنها رفته. امداد خودرو می گوید دفاتری که وجه از مشتری درخواست می کنند غیرقانونی هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین کارت امداد خودرو یا سند گارانتی خودروی صفر کیلومتر، یکی از ملزومات این روزهای خرید ماشین جدید است. با این وجود برخی از دفاتر غیرمجاز اقدام به کلاهبرداری از طریق فروش این کارتها به بهانه های مختلف می کنند. یکی از مخاطبان سرویس مشکلات مردم در این باره کامنت گذاشته:
جلوی اینهایی که زنگ میزنن و کارت امدادخودرو رو با تحدید و دروغ میفروشن رو بگیرین. از شماره 33------ به من زنگ زدن و به دروغ میگن کارت رایگان امداد خودرو را به آدرستون فرستادیم چون نبودید باید مبلغی بدین و دوباره ارسال کنیم.جالبه که آدرس هم ندارن.میگن که گرفتن کارت الزامیه و اگر الان نگیرین باید جریمه بدین.کدوم نهاد باید به اینها نظارت کنه؟

در این رابطه با امور مشترکان امداد خودرو تماس گرفتیم و توضیح خواستیم که در ادامه می خوانید:

نظارت با دفاتر امدادخودرو که اینطور با مشتریان رفتار می کنند با کیست؟
بعضا اینها دفاتر متفرقه هستند که ارتباطی با امداد خودرو ندارند. اولا امداد خودرو کارتی که روی محصولات تازه تولید خود می دهد رایگان است و تا دو سال بدون اخذ وجه، خودرو تحت گارانتی است. بعد هم یکی دو روز قبل از تحویل کارت امداد خودرو، پیامکی روی تلفن همراه مالک فرستاده می شود و به آنها تذکر می دهند که کارت رایگان است. بعد هم اجباری به دریافت کار نیست.


به شما هم این مسایل منتقل شده؟
بله متاسفانه ما هم مشتریانی داریم که اعلام می کنند از سوی دفاتر متفرقه ای که ارتباطی با ما ندارند با آنها تماس گرفته شده و اجبار به دریافت کارت کرده اند. از این ترفند استفاده می کنند تا مشتری را به دفتر خودشان بکشانند. یا پولی از مشتری می گیرند یا کارتهای امدادخودروهای متفرقه را به او می دهند. خودروی صفر ما تا دو سال اشتراک رایگان دارند. بعضا مشتریان از این موضوع اطلاعی ندارند و توسط این دفاتر اجبار می شوند که کارت متفرقه بگیرند یا وجوهی را بپردازند. این تلفنها از طرف امداد خودرو نیست و نباید به آن ها توجهی کرد.


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 550287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    10 0
    تقریبا نود درصد امداد خودرویی ها و جرثقیل ها کلاه بردارن، باید مثل تاکسی ها نرخ مصوب داشته باشن و موقع ارائه خدمات به مردم نشان دهند.
  • بی نام A1 ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    9 0
    این موضوع که تازگی ندارد شاید دوسال هم بیشتر است که به مردم زنگ می زنند چرا این موضوع رو علیرغم اینکه خبر داشته اند پیگیری نکرده اند وبا. انها برخورد نکردند.به همین شیوه دنیا پول الکی از مردم گرفته اند.
  • بی نام A1 ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۵
    6 0
    با من تماس گرفتند و گفتند کارت امداد خودرو بهمراه ویژگی هایی نظیر بیمه بدنه و هر3ماه بازدید موتور ماشین و تعویض روغن با 50 تخفیف در نمایندگی های نزدیک محل سکونت انجام میگیرد و گفتند چون خسارت نداشته اید شما کافیست مبلغ 169000 تومان را به ماموری که کارت را تحویل می دهد پرداخت کنید من کمی مشکوک شدم بهشون و به شماره سراسری امدادخودرو که 096440 هست زنگ زدم و اون ها بهم گفتن که این تماس از طرف ما نبوده و فهمیدم کلاه برداری بوده پس هر وقت کسی با شما تماس گرفت و ادعا کرد که از طرف امداد خودرو هست اول هویت اون رو از طریق 096440 استعلام بگیرید .