کمپانی ضدویروس AVAST کمپانی هلندی AVG را 1.3 میلیارد دلار خرید

کمپانی ضدویروس AVAST که متعلق به کشور چک است، با 1.3 میلیارد دلار نقد، کمپانی ضدویروس رایگان AVG را خرید.

به گزارش خبرآنلاین، به‌زودی فرقی نخواهد داشت پنل ضدویروس روی رایانه شما متعلق به AVAST باشد یا AVG؛ چراکه مدیریت هر دو یکی شده و کاربران یک پنل را خواهند داشت.

مدیران AVG با پذیرش معامله نقدی توسط مدیران رسمیت بخشیده شده و کاربران AVG به‌زودی عضوی از AVAST خواهند شد.

AVG بیش از 400 میلیون کاربر دارد که 160 میلیون آن کاربران موبایل هستند و این پیوستگی می‌تواند سود خوبی را نصیب AVAST کند.

معامله بین 15 سپتامبر و 15 اکتبر انجام خواهد شد و سپس تاریخ نهایی نقل‌وانتقال حقوقی توسط رگولاتوری تعیین خواهد شد.

AVAST در سال 1998 تحت نام رسمی ALWIL Software توسط پاول بائودیس و ادوآرد کوچرا در پراگ تأسیس شد و 500 مهندس دران مشغول به خدمت هستند.

کمپانی هلندی AVG در سال 1991 توسط برونودرکشور چک تأسیس و سپس به آمستردام هلند منتقل شد و اینک 1806 مهندس در آن کار می‌کنند.



5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 553986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدرضا IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۸
    2 5
    این avast مارو چند سال تحریم دانلود کرده بود ... ما هم نود رو کرک میکنیم استفاده میکنیم تا دلش بسوزه
  • نیما IR ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
    2 4
    این معامله تاثیری در کسب و کار شرکتهای بزرگ و پیشرو آنتی ویروس نداره . فقط روی برندهای کوچیک مثل کسپرسکی و بیت دفندر و آویرا و پاندا و تراست پورت و دکتر وب و . . . که کمی از بازار ضد ویروسهای خونگی رو دارن تاثیر داره
    • بی نام IR ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
      5 2
      اقا نیما نظرت پر از عقده است. چون خودت کارمند یکی از این ضد ویروس ها هستی که اسمشو نبردی.
    • نیما IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
      3 4
      طرز تفکرت عجیب نیست . چون دانش و اطلاعاتی تو این حوزه نداری اینطوری فکر میکنی . تو بخش شبکه که بیشتر از 90 درصد بازار دست کمپانی های بزرگ آنتی ویروس هست . میمونه بازار ضد ویروسهای خونگی که کاربرها اطلاعات و دانش کمتری دارن ولی باز همینها هم بیشتر میرن سمت شرکتهای پیشرو و معتبر امنیتی که بهشون میگن رهبران یا غولهای آنتی ویروس . شرکتهایی که بالا اسم بردن شاید هم محصولات خونگی داشته باشن هم شبکه ای ولی حقیقت اینه اگر هم موفقیت نسبی داشته باشن صرفآ در بخش ضد ویروسهای خانگی بوده و البته تو یک سری کشورهای بسیار خاص مثل ایران . و بجزء دلایل فنی و تخصصی من یک سری دلایل قابل شهودی هم دارم که تو کامنت بعدی میگم .
  • نیما IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
    3 5
    اگه شرکتهایی مثل کسپرسکی خودشون قدرت و محصولاتشون کیفیت قابل قبولی داشتن هیچوقت به طور مستقیم بر علیه توزیع کننده محصولات شرکتهایی مثل ترندمیکرو تو ایران دست به کاری نمیزدن و با پرداخت رشوه و یا فریب فعالان رسانه سعی نمیکردن مانع انتشار اخبار و آگهی های این شرکت بشن . ی راه دیگش هم مشخصه : ارائه اطلاعات دروغ و کذب . ببین کدوم شرکتها چه خارجی و چه ایرانی تو کار انتشار اخبار و گزارشات کذب و دروغ و نادرست تو حوزه امنیت سایبری و ضد ویروسها هستن . کار سختی نیست . من ترندمیکرو رو فقط مثال زدم و توزیع کنندش هم خیلی خوب میشناسیدش . پس عقده رو یکی دیگه داره . البته عقده همراه با ترس که چاشنی نامعتبر بودن هم بهش اضافه شده .
    • بی نام IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
      2 4
      کلی آسمون و ریسمون بافتی که بگی ترند میکرو با بقیه فرق داره؟ دیگه شکی ندارم که عقده ای کامل هستی.
    • نیما IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
      6 3
      اینکه شما چی فکر میکنی مهم نیست . مهم اعتباره . و اعتبار و اطمینان با ارائه اطلاعات درست و صحیح و معتبر به دست میاد همراه با ارائه محصولات و سرویسهای با کیفیت . نه با دروغگویی و فریبکاری و همدستی با شرکتهای شیاد و کلاهبرداری مثل کسپرسکی . فراموش نکن که بار کج هیچ وقت به منزل نمیرسه . مهم نیست بارش کجا بارگیری بشه .
  • بی نام IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
    4 4
    این آقا نیما احتمالا وارد کننده ترندمیکرو در ایران است.آخر منطق هم هست.