لایحه کاهش ساعت کار زنان شاغل در دستور کار مجلس

ایسنا نوشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسات علنی هفته آینده بررسی لایحه کاهش ساعت کار زنان شاغل را در دستور کار دارند.

 مجلس در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته آینده جلسه علنی خواهد داشت و اولین دستور کار مجلس رفع ایرادات شورای نگهبان و لایحه کاهش ساعت کار زنان شاغل است.

انتخاب سه نفر از اعضای حقوقدان شورای نگهبان از بین افراد معرفی شده از سوی قوه قضاییه از دیگر دستور کارهای مجلس در هفته آینده خواهد بود.

نمایندگان همچنین در هفته آینده دو نفر از اعضای کمیسیون اجتماعی را به عنوان ناظر را در شورای عالی اداری، دو نفر از اعضای این کمیسیون را به عنوان عضو شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و دو نفر از اعضای این کمیسیون را به عنوان ناظر در ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی انتخاب خواهند کرد.

انتخاب دو نفر از اعضای کمیسیون‌های اجتماعی و برنامه و بودجه به عنوان ناظر در شورای حقوق و دستمزد از دیگر دستور کارهای جلسات هفته آینده مجلس خواهد بود.

 

 

4242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 554148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • معصومه ستوده IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۸
    15 4
    این لوایح نه تنها دردی از زنان دوا نمی کنه بلکه شرایط کاری را برای زنان سخت تر می کنه خدا وکیلی اگر ما نخواهیم کسی برای ما کاری نکنه باید کی را ببینیم
  • امیرمسعود A1 ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۸
    3 1
    این قانون و بذارن خیلی از شرکتا دیگه تمایلی به استخدام خانمها ندارن. بیشترم فکر میکنم بخاطر همینه این قانون
  • بی نام IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۸
    1 1
    کارهای ادرای با بدبختی بیشتری انجام خواهد شد.