با برگزاری مراسم تودیع و معارفه، قاسم رحیمی به عنوان مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل معرفی شد.

اقبال عباسی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر حدود 36 هزار طرح تولیدی راکد در سطح کشور وجود دارد که با توجه به شعار سال مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، دولت فعال کردن حدود 7500 طرح تولیدی راکد را در سالجاری جزء برنامه‌های اولویت‌دار خود قرار داده است.

وی گفت: طرح‌های تولیدی کوچک که با تزریق منابع مالی دوباره می‌توانند وارد چرخه تولید بشوند و واحدهای تولیدی که بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارند در اولویت دریافت تسهیلات هستند که تحقق این امر، امیدواریم مشکلات اشتغال و بیکاری تا حدودی برطرف شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل افزود: سهمیه مشخص شده برای استان اردبیل از این 7500 طرح تولیدی، حدود 600 طرح است که تا به امروز 360 طرح تولیدی که با مشکل مواجه هستند از استان اردبیل برای استفاده از این تسهیلات ثبت نام‌کرده‌اند که 260 طرح مورد بررسی قرار گرفته است.

مدیرکل سابق تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل نیز در ادامه این جلسه تصریح کرد: خوشبختانه در طول خدمت 8 ساله بنده در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل سعی کردیم که تعامل مناسبی با سایر دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل داشته باشیم و از این روز تمام تلاش خود را بر احقاق حق کارگران و کارفرمایان به کار بردیم.

حسین منوری بیان کرد: به طور میانگین حدود 5 هزار پرونده در سال مورد رسیدگی و صدور رأی قرار گرفته و بیش از 6 هزار فقره بازدید و بازرسی از مراکز مربوطه انجام دادیم.

در برگزاری مراسم تودیع و معارفه، قاسم رحیمی به عنوان مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل معرفی شد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 554919

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =