همزمان با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، 1625 روستای خراسان رضوی در پروژه های ارتباطی این استان به اینترنت پرسرعت متصل شدند.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از  مركز روايط عمومي و اطلاع رساني وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات؛ همزمان با حضور دكتر واعظي وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در استان خراسان رضوي پروژه‌ اتصال 1625 روستا به اينترنت پرسرعت اين استان افتتاح شد.
در اين مراسم كه در روستاي صفي آباد منطقه طرقبه واقع در استان خراسان رضوي انجام شد، وزير ارتباطات با اتصال ويدئو كنفراس به روستاهاي ديگر واقع در شهر مشهد، ارتباط همزمان 1625 روستا در استان خراسان رضوي را افتتاح كرد.


دكتر واعظي با حضور در مسجد روستاي صفي آباد در جمع مردم اظهار كرد: امكانات دولت متعلق به تمام مردم است و همگان مشاهده كرده ايم، زماني كه يك روستايي تمام امكانات را داشته باشد، شاهد افتخار آفريني آن خواهيم بود.
وي خاطرنشان ساخت: مردم سرمايه هاي كشور هستند و روستاييان نيز بخش عظيمي از اين سرمايه هستند به صورتي كه امروز مسئولين بلند پايه افتخار مي كنند كه روستا زاده هستند.


وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات با اشاره به گسترش فضاي مجازي در روستاها بيان كرد: اينترنت هم فرصت دارد و هم تهديد اما اين مسأله تنها با فرهنگ سازي برطرف مي شود و با اين فرهنگ سازي شاهد استفاده از فرصت هاي فضاي مجازي خواهيم بود.
وي ادامه داد: بايد در داخل كشور نيازمندي هاي مردم را برطرف كنيم تا هيچ شخصي براي رفع نياز شخصي خود به ابزارهاي خارجي رجوع نكند.


دكتر واعظي در پايان افزود: نگاه ما اين است كه اينترنت در خدمت ارتقاي انديشه و زندگي روستاييان عزيز باشد، تا بتوانيم با توسعه اقتصاد روستايي شاهد ارتقاي اقتصاد كشور نيز باشيم.


5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 556282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =