۰ نفر
۲۷ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷
هنر کارآفرین ، تجاری سازی محصول است

مرکز آموزش اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی سمنان ، کارگاه آموزشی کارآفرینی و مدیریت کسب کار را در محل سالن اجتماعات این اتاق برگزار نمود

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین بارانی ؛ مدرس این دوره آموزشی ، کارآفرینی را بعنوان مقوله کارآمد در جامعه عنوان و بیان داشت : کارآفرین فردی است که خلاقیت را تبدیل به نوع آوری نموده و توان انبوه ساری اختراع را دارد .
بارانی گفت : هنر کارآفرین تجاری سازی محصول می باشد ، لذا نوع آوری و خلاقیت فرآیندی مستعدی است که کارآفرین را به سمت جلو هدایت می نماید .
وی تعامل کارآفرین و سرمایه گذار را بسیار تاثیر گذار خواند و اضافه کرد : تجهیزات منابع در فالب های مختلف که بتواند تولید ثروت نماید ، نقشه راه کارآفرین در فضای کسب کار می باشد .
بارانی خاطر نشان کرد : توانایی ، صبر ، تحمل از ویژگی های کارآفرینان است و نگاه این افراد به آینده می باشد
در ادامه این کارگاه آموزشی ، مسائلی همانند تفکر واگرا و همگرا ، الگوهای ذهنی ، استقلال طلبی ، نیاز به موفقیت ، کنترل درونی ، خلاقیت ، استقلال طلبی ، مخاطره پذیری و ابهام در این کارگاه آموزشی مورد بحث و تبادل نظر حاضرین قرار گرفت .
گفتنی است مرکز آموزش اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان تا کنون 44 سمینار آموزشی را برگزار نموده ، یصورتی که این کارگاههای آموزشی بصورت مستمر در هر ماه برگزار میگردد

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 557293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =